اخبار بازی

دزمند باید از Assassin’s Creed دست بردارد!

طراح ارشد Assassin's Creed III، الکس هاچینسن (Alex Hutchinson) در آخرین کنفرانس خبری Ubisoft بیان کرد که این سری باید از خط داستانی دزمند مایلز (Desmond Miles) -که در عصر جدید روایت می‌شود- دست بکشد.

هاچینسن، یادآوری وقایعی که بر سر دزمند آمده‌ را با به‌ یاد آوردن خاطرات سال اول دانشگاه مقایسه می‌کند! او می‌گوید: "موضوعاتی که زیادی به طول می‌انجامند، شدت و جدیتشان [و طراوتشان] را از دست می‌دهند. ما می‌خواهیم که مردم داستانی مربوط به هفت سال قبل را به خاطر آورند؛ مثل این است که شما دانشجوی سال آخر دانشگاه هستید و از شما خواسته شود که اتفاقات اوایل دوران دانشجویی‌تان را به یاد آورید." و تصریح کرد: "داستان دزمند باید تمام شود."

آقای هاچینسن، وضعیت دزمند در Assassin's Creed را به آغاز کلیشه‌ای نسخه‌های سری The Twilight Zone همانند می‌کند:

"بیشتر شبیه به Twilight Zone است. همیشه یک نفر هست که به معرفی آن می‌پردازد و در هر قسمت حضور دارد، در حالیکه هر کدام داستان متفاوتی را دنبال می‌کند. نسخه‌ی اول داستان الطییر (Altair) بود و سپس اتزیو (Ezio) که حالا پایان یافته است. شما می‌توانید بدون اینکه از دزمند خبر داشته باشید، هر کدام از این خطوط داستانی را بررسی کنید. اکنون وقش رسیده که دزمند را از صحنه خارج کنیم."

وی همچنین مقایسه‌ای با سری Star Trek انجام داد و درباره‌ی اینکه هر کدام از عناوین شماره‌دار دنباله‌ای کاملا جدید و مستقل اما در قالبی خاص می‌باشد، گفت: "همیشه به عوامل سازنده‌ی بازی گوشزد می‌کنم که چیزی مانند Star trek را در نظر بگیرند. هر بازی فصلی جداگانه و هر عنوان تقریبا مستقل اما بدون تغییر دادن [حال و هوا و] دنیای بازی."

هاچینسن تشریح کرد که Assassin's Creed III بدون اینکه یک IP واقعا جدید باشد، خیلی خیلی نزدیک به آن است. او با توجه به شخصیت، دوره‌ی زمانی، داستان، تشکیلات و مکانیک جدید بازی نسخه‌ی سوم را "یک بازی 90 درصد جدید" نامید.

نسخه‌ی انحصاری کنسول دستی PlayStation Vita که Assassin's Creed 3: Liberation نام دارد اولین بازی در سری خواهد بود که دزمند مایز (با صدای Nolan North) را در بر ندارد. همانند Assassin's Creed III، زمان انتشار این نسخه 23 نوامبر سال جاری میلادی (3 آذر ماه 91) برنامه‌ریزی شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا