اخبار بازی

در کنار Final Fantasy VII Remake استدیوی CC2 هفت پروژه دیگر نیز در دست ساخت دارد

استدیوی «CyberConncet2»، سازنده عناوینی چون «Asura's Wrath»، سری بازی‌های «ناروتو» و «JoJo’s Bizarre Adventure»، هم اکنون مشغول کار بر روی ۸ پروژه مختلف است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

به تازگی سایت «پلی‌گان» به مناسبت ۲۰ سالگی این استدیو گزارش ویژه‌ای از آن‌ها تهیه کرده و اطلاعات جزیی از این پروژه‌ها بدست آورده است.

 

یکی از این ۸ پروژه «Final Fantasy VII Remake» بوده که «CC2» با همکاری «اسکوئر انیکس» مشغول ساخت آن است. پروژه دیگر، یک عنوان برای «واقعیت مجازی» است که «CC2» در ساخت آن با یک شرکت معرفی نشده همکاری می‌کند. در مجموع ۵ پروژه برای کنسول‌ها، و ۳ تای دیگر برای موبایل در حال توسعه هستند.

 

مدیر عامل این استدیو آقای «هیروشی ماتسویاما» به سایت «پلی‌گان» گفته که دوست ندارد با کار بر روی پروژه‌های متعدد تیم‌های کوچکتری در شرکت ایجاد کند و ترجیح می‌دهد تا فقط بر روی تعداد مشخصی بازی کار کنند. وی می‌گوید «ما واقعا دوست نداریم که بر روی پروژه‌های زیادی (به صورت همزمان) کار کنیم.»

 

استدیو «سایبرکانکت۲» دارای دو دفتر مجزا در ژاپن است. یکی در شهر «فوکویاکا» با ۱۹۰ عضو و دیگری در شهر «توکیو» که حدودا ۳۰ عضو دارد. آقای «ماتسویاما» معمولا روزهای دوشنبه و سه‌شنبه را در «فوکویاکا» سپری کرده و از چهارشنبه تا شنبه را در «توکیو» می‌گذارند.

 

«Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4» آخرین ساخته این استدیو بوده که حدود دو ماه قبل برای رایانه‌های شخصی، X1 و PS4 منتشر و با استقبال خوب هواداران روبرو شد. حال باید دید «سایبرکانکت۲» در آینده چه عناوین جدیدی برای معرفی خواهد داشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا