اخبار بازی

در مراسم Destination PlayStation شرکت کنندگان تحت تاثیر قرار گرفتند

از قرار معلوم این هفته جشن بزرگی برای شرکت کنندگان در مراسم Destination PlayStation بوده است. این مراسم که در Scottsdale ـه آریزونا شروع شده بود در پشت درهای بسته اجرا شده که نهایتا شرکت کنندگان مثل اینکه بسیار خوشحال و تحت تاثیر برنامه های Playstation قرار گرفته بوده اند. این رویداد در اصل برای شرکای بااعتماد شرکت Sony طراحی شده است تا آن ها بتوانند از برنامه ها و بازی هایی که قرار است در آینده منتشر شوند مطلع شوند. گفته شده که این مراسم از آنجایی که محرمانه بوده، از عناوینی پرده برداری شده است که تا بحال اصلا در هیچ سایت و مطبوعاتی رونمایی نشده اند. هرچند که اطلاعات ـی در این مورد منتشر شده که اشاره به عناوین بزرگی داشته اند:

گفته شده که گیمرها قرار است در پاییز امسال حسابی هیجان زده شوند!

Sergio Godinho که یکی از حاضرین در مراسم بوده گفته است:

"بازی های مورد علاقه که من دوست دارم در موردشون صحبت کنم: Infamous و Destiny هستند. در مورد بقیه مسائل نمی تونم چیزی بگم. گیمرها قراره که این پاییز حسابی هیجان زده شوند." "هر کسی یک بازی رو در برنامه برای پاییز امسال نام می برد، Ubisoft بزرگترین سورپرایزها رو داره و Activision هم قطعا خیره کننده ترین نمایش رو خواهد داشت. Destiny!."

از همین رو Jeremiah Wehler مدیر بخش فروش منطقه Sega در آمریکا هم در توئیت شخصی خبری مبهم را ارسال کرده ولی باز هم برداشت های مثبتی به همراه دارد:

"در غیر اینصورت، یک Destination Playstation عالی دیگر در امسال.."

Joe Anderson از ShopTo نیز تحت تاثیر Destiny قرار گرفته و گفته است:

"خبرهای جدیدی براتون از Destination PlayStation دارم، Destiny فوق العاده به نظر میرسه!"

اینطور که معلوم است، مثل اینکه شرکت Sony برنامه های خوبی را برای طرفداران خود دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا