اخبار بازی

در دست گرفته شدن امتیاز S.T.A.L.K.E.R. توسط bitComposer

کمپانی bitComposer Entertainment حقوق انحصاری ساخت عناوینی بر مبنای سری S.T.A.L.K.E.R را از Boris Natanovich Strygatsky در دست گرفت.

 

این دومین امتیاز بین المللی بزرگ در دست گرفته شده توسط این کمپانی در طی چند سال اخیر است، و این حرکت، ساخت ادامه این سری را تضمین خواهد کرد. اطلاعات بیشتر در این خصوص به زودی اعلام خواهد شد.

 

آقای Stefan Weyl، یکی از اعضای هیئت اجرایی این کمپانی در این رابطه اذعان داشت: " در دست گرفتن امتیاز عنوان S.T.A.L.K.E.R نقش بسیار مهمی در جهت گیری های بین المللی آینده bitComposer Entertainment خواهد داشت. برای ما، این نام تجاری به منزله یک پل به بخش مهمی از عناوین 'AAA' و هم چنین مرحله مهمی در تاریخ این کمپانی خواهد بود. ما از Boris Natanovich Strygatsky بسیار سپاس گذاریم."

 

علاوه بر این، اقای Wolfgang Duhr از هیئت اجرایی این کمپانی نیز در این خصوص اظهار داشت: " S.T.A.L.K.E.R یک نام تجاری معتبر با سابقه طولانی و موفقیت آمیز است. تا کنون، این سری بیش از میلیون ها نسخه در سرتاسر جهان به فروش رسانده است. طبیعتا، ما مشتاق تداوم موفقیت های این سری خواهیم بود و پتانسیل بزرگی از این سری در آینده می‌بینیم."

 

از زمان عرضه اولین نسخه (Shadow of Chernobyl) در سال 2007، سری S.T.A.L.K.E.R جوایز متعدد ملی و بین المللی را از آن خود کرده است. Shadow of Chernobyl تنها در کشور های آلمانی زبان، بیش از 300 هزار نسخه فروش داشت. تا کنون 3 نسخه از این سری در انحصار پلتفرم PC بوده است.

 

این سری از رمان Roadside Picnic به نویسندگی برادران Arkady و Boris Strugatsky اقتباس شده است. علاوه بر این، فیلمی بر همین اساس با نام Stalker در سال 1979 به کارگردانی Andrei Tarkovsky نیز بر روی پرده سینماها به تصویر کشیده شد و در حال حاضر به عنوان یکی از عناوین کلاسیک سینمای شوروی به حساب می‌آید.

 

Boris Natanovich Strygatsky تنها امتیاز ساخت بازی بر اساس این نام را در اختیار گرفته است که بدین معنا خواهد بود که دیگر امتیازات مربوطه همچنان متعلق به برادران Strugatsky است.

 

Boris Natanovich Strugatsky به طور ناگهانی در 19 نوامبر 2012 در سن 79 سالگی در گذشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا