اخبار بازی

درخواست Team Meat از Nintendo

طراحان Super Meat Boy در قسمتی از مصاحبه با سایت Eurogamer این گونه اظهار داشتند.

McMillen:"
من علاقه دارم Meat Boy را در بازی مبارزه‌ای Super Smash Bros. ببینم. اگر این اتفاق بی‌افتد من قطعا بازی برای کنسول Nintendo توسعه می‌دهم.

 Refenes:"
این بسیار خارق‌العاده است. اگر Nintendo قول دهد که Meat Boy در Super Smash Bros.باشد، ما هم کارهایی را برای آنان انجام می‌دهیم.

 McMillen:"
Nintendo به درخواست ما گوش می‌دهی؟Smash Bros! ما هیچ چیزی از شما نمی‌خواهیم فقط کاراکتر Meat Boy را مجانی در بازی قرار بده.
 
 Refenes:"
اگر Nitendo بازی Mew-Genics  را برای کنسول خود می‌خواهد پس اگر قول دهند Meat Boy در نسخه جدید Super Smash Bros. باشد، ما هم Mew-Genics را به آنان خواهیم داد البته نه به صورت انحصاری . این بستگی دارد که چطور آنان بازی را از ما بخرند و اینکه قیمت بازی بسیار ارزان است.

Team Meat فعلا قصد ندارد برای کنسول‌ها بازی خود را منتشر کند McMillen گفته است درصورت خوب بودن اوضاع این کار را خواهد کرد. Team Meat بازی Mew-Genics برای PC و IOS منتشر خواهد کرد.

McMillen:"
ما بین Nintendo، سونی و مایکروسافت، قطعا مایکروسافت را انتخاب می‌کنیم چرا که این نکته مثبت است. ما اگر Nintendo یا سونی تضیمن کنند که بازی X یا Y را برای کنسول خود می‌خواهند تا توسعه یابد پس باید به ما یک kit توسعه رایگان بدهند. اینگونه باید حمایت خود را از ما نشان بدهند و این برای ما مهم است .

آخرین بازی این سری یعنی Super Smash Bros. Brawl در سال 2008 برروی کنسول Wii عرضه شد و میانگین 93 را کسب کرد. خالق سری Super Smash Bros. آقای Masahiro Sakurai طراح و یکی از نویسندگان مجله ژاپنی Famitsu است. تا کنون فقط Sonic از شرکت Sega و Solid Snake از Koanmi در این سری حضور داشته‌اند.

نسخه بعدی Super Smash Bros برای 3DS و Wii U درحال ساخت است و در E3 امسال رونمایی می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا