اخبار بازی

داستان Uncharted 4 پس از روی کار آمدن کارگردان‌های جدید به شکل «100 درصد» تغییر کرده است

به گفته «نیل دراکمن» در مصاحبه اخیر، داستان عنوان «Uncharted 4» (آنچارتد 4) پس از این که وی و «بروس استرلی» کارگردانی پروژه را شخصا به دست گرفته‌اند، «100 درصد» دچار تغییر شده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

در ابتدا بازی زیر نظر «امی هنیگ» و «جاستین ریچموند» در مقام کارگردان در حال توسعه بود تا این که آن‌ها استدیوی «ناتی‌ داگ» را در اوایل سال 2014 میلادی ترک کردند. در آن زمان گزارش‌های تایید نشده حاکی از آن بود که هنیگ توسط اشخاص دراکمن و استرلی مجبور به ترک استدیو شده است، موضوعی که البته سازنده بازی آن را رد کرد.
استرلی و دراکمن بعد از فعالیت بر روی نسخه اول آنچارتد و دنباله آن، به پروژه «The Last of Us» پیوستند و در ژوئن 2014 توسط «گیم‌اینفورمر» به عنوان دستیار کارگردان برای اثر انچارتد 4 نام گذاری شدند.
هرچند هیچ اطلاعاتی پیرامون تغییرات بخصوص به وجود آمده از طرف استرلی و دراکمن در داستان آنچارتد 4 ارائه نشد، ولی صدا گذار «نیتن دریک»، آقای «نولان نورث» طی مصاحبه‌ای در سال گذشته اذعان داشت که بسیاری از موارد پروژه پیشین پس از رفتن امی هنیگ، کنار گذاشته شده‌اند.

نورث گفت:

 

«تیم ساخت، 8 ماه فعالیت هنیگ را نادیده گرفته و داستان او را کنار گذاشته است. امی همچنان یک دوست بسیار عزیز برای من به شمار می‌رود و او فرد با استعدادیست، اما تیم Last of Us حالا اینجا هستند و کنترل پروژه را در دست گرفته‌اند، بنابراین عجیب نیست که با روش خود عمل کنند.»

 

نورث افزود که لحن کلی بازی کمی با دیدگاه امی هنیگ متفاوت خواهد بود.

در مصاحبه اخیر، استرلی گفت که آنچارتد 4، «بزرگ‌ترین و جاه‌ طلبانه‌ترین» عنوانی است که ناتی داگ تا به حال ساخته است.

 

«ما می‌خواهیم عدالت را بر قرار سازیم. در پی این هستیم تا با این ماجراجویی، ذهن و چشمانتان را منفجر کنیم و کاری کنیم که کف دست‌هایتان [از هیجان] عرق کنند. همه اینجا به صورت سخت در حال تلاش هستند تا این پروژه موفق عمل کند.»

 

«زمان آن فرا رسیده است.» راکمن ادامه داد: «گاهی اوقات یک شخصیت فقط به شما اجازه می‌دهد که متوجه شوید زمانِ ادامه دادن به حرکت فرا رسیده است. برای من، این موضوع تنها حس یک دسیسه برای بازگشت به این دنیا [سری آنچارتد] بود. اگر شما هیچ موفقیتی در این صنعت نبینید، این موضوع به ناکامی خواهد انجامید.»

 

آنچارتد 4 آخرین عنوان از این سری است که توسط ناتی داگ توسعه می‌یابد، هرچند که شاید بعدها نسخه دیگری از این سری ساخته شود ولی دریک، دیگر ستاره آن نخواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا