اخبار بازی

داستان Spartan Ops شش ماه پس از وقایع اصلی Halo 4 رخ خواهد داد

David Berger و Kevin Franklin ماه گذشته در طی مصاحبه ای، اطلاعاتی از بخش جدید و آنلاین Halo 4 به نام Spartan Ops در اختیار ما قرار دادند که خط زمانی این بخش را تایید می کند.

آقای Berger در مورد Spartan Ops گفت: "ما می خواستیم با داستان محور ساختن Spartan Ops داستان را حتی بعد از عرضه بازی نیز ادامه دهیم."

ایشان اضافه کرد: "حوادث این بخش 6 ماه پس از اتفاقات اصلی Halo 4 رخ خواهد داد، اما همان طوری که در نمایش بازی در کنفرانس Microsoft مشاهده کردید، سفینه Infinity(سفینه فضایی که داستان Spartan Ops پیرامون آن خواهد بود) در داستان اصلی Halo 4 نیز حضور دارد. پس ارتباط هایی بین این دو داستان وجود خواهد داشت."

بروز رسانی های فصل اول Spartan Ops و ماموریت های آن، بدون هیچ هزینه اضافه و به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.

Franklin اضافه کرد: "با Spartan Ops شما هر هفته 5 ماموریت جدید به همراه کات سین بدست خواهید آورد، آن هم به صورت رایگان!"

آقای Berger ادامه داد: "قرار است ماه ها به همین صورت بخش های جدیدی به بازی اضافه کنیم که به ما این اجازه را می دهد تا داستان بازی را پس از عرضه آن ادامه دهیم. و همه این بخش ها جزیی از بازی هستند."

Spartan Ops نام بخش جدید مولتی پلیر Halo 4 می باشد که قرار است به صورت فصلی عرضه شده و فصل اول آن نیز رایگان است. Halo 4 در تاریخ 6 نوامبر سال جاری به صورت انحصاری برای کنسول Xbox 360 عرضه خواهد شد.
 

منبع

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا