اخبار بازی

خط داستانی The Witcher 3: Wild Hunt بیش از 50 ساعت طول خواهد کشید

بر اساس گفته‌های سایت آلمانیِ WorldofPlayers.de عنوان جدید CD Projekt RED یعنی The Witcher 3: Wild Hunt، دارای بیش از 50 ساعت خط داستانی خواهد بود.
علاوه بر آن، اعلام شده است که این بازی دارای 36 ایالت خواهد بود و بازیکنان قادر هستند که سیوهای نسخه‌ی قبلی را به این نسخه انتقال دهند. اما با این کار، پیش زمینه داستان تغییر نخواهد کرد اما در شخصیت‌ها، تأثیر گذار می‌باشد.
با وجود این که Gralt در Wild Hunt، یک فرد میان‌سال می‌باشد، اما هنوز مهارت‌های زیادی دارد و می‌تواند پرش‌های بلندی انجام دهد. حیوانات وحشی زیادی در این بازی حضور دارند که Gralt قادر هست که آن‌ها را شکار کند و از پوست و گوشت آن‌ها استفاده کند. افزون بر آن در این بازی، شما قادر خواهید بود که اسب خریداری کنید و از آن در مواقع لازم استفاده کنید.
بازیکنان در هنگام دزدی کردن از مردم، باید دقت زیادی را چاشنی کار خود کنند، زیرا وقتی که شما از مردم دزدی می‌کنید، آن‌ها نگهبانان را صدا خواهند کرد و فرار کردن از نگهبانان، کار دشواری است.
صحنه‌های Quick-Time در این بازی حضور خواهند داشت. اما مکانیک آن‌ها شباهت زیادی به VATS در Fallout 3 دارد. این سیستم بدین گونه است که شما می‌توانید دشمنان خود را به صورت صحنه‌ی آهسته (Slow Motion) از پای دربیاورید.
در این بازی شما حداکثر می‌توانید به Level 60 برسید. علاوه بر آن، نسخه‌ی کنسولی و PC این بازی همواره با یکدیگر متفاوت هستند. با تداوم داستان، شما تجربیات زیادی کسب خواهید کرد و با شکار کردن، شما پول و مواد اولیه بدست می‌آورید.
در این بازی، دو مینی گیم با نام‌های Axe Trowing و Card Games اضافه شده اند.
در هر منطقه، شما شاهد قیمت‌های متفاوتی هستید و اقتصاد هر ایالت با ایالت دیگری متفاوت می‌باشد. مثلاً شما می‌توانید محصولات خود را با قیمت ارزان یا گران‌تر، به محل‌های دیگر بفروشید.

گفتنی است که The Witcher 3: Wild Hunt قرار است در سال 2014 بر روی پلتفرم‌های PC و PS4 عرضه شود. همین‌طور ممکن است، کنسول بعدی مایکروسافت هم به این لیست اضافه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا