اخبار بازی

خداحافظی خالق Call of Duty با صنعت گیم

Respawn Entertainment استدیو تازه تاسیس سران سابق Infinity Ward است که در سال 2010 تاسیس شد و سریعا با EA برای ساخت یک بازی جدید به توافق رسیدند. به تازگی یکی از بنیانگذاران این استدیو، Vince Zampella اعلام کرد که این استدیو در E3 نمایشی از بازی جدیدخود خواهد داشت.

بعد از دادگاه حقوقی Respawn با Activision در سال 2010 و حل و فصل آن West از ماه می سال 2012 در این استدیو دیده نشده است. گفته می‌شود غیبت West به علت مسایل خانوادگی است. او اشاره کرده است دیگر برای این صنعت پیر شده است.

منابع نزدیک IGN، Kotaku، giantbomb و polygon خروج Jason West از استدیو Respawn Entertainment و خداحافظی وی از صنعت گیم را تایید کرده‌اند. این در حالی است که تابستان سال گذشته نیز عده‌ای از کارکنان این استدیو تازه تاسیس Respawn را ترک کردند از جمله:
"Francisco Gigliotti مهندس  نرم افزار، Todd Alderman سرطراح بازی‌ها که در آگوست این استدیو را ترک کرد و یکی از بنیانگذاران Scary Mostro است. بیشتر اعضا استدیو Respawn از استدیو  2015, Inc بوده‌اند که آخرین بازی ساخته شده توسط آنان برای EA بازی Medal of Honor: Allied Assault بود که توانست میانگین 91 را در سال 2002 از منتقدین کسب کند.

استدیو Respawn در پاسخ به تایید خروج Jason West گفت: همکارمان برای همیشه از بین ما رفت است تا به مشکلات خانوادگی خود برسد. خروج وی باعث شد، Vince Zampella همکار او رییس استدیو Respawn  شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا