اخبار بازی

خالق Metroid تمایل ندارد به ساخت عناوین سنتی بازگردد

تهیه کننده و کارگردان سری بازی Metroid آقای Yoshio Sakamoto قصد ندارند به ساخت عناوین AAA سنتی بازگردند و بازی های عجیب غریبی مانند Tomodachi Life را ترجیح می دهند. وبسایت CVG از ایشان سوال کرده است که آیا به ساخت عناوین سنتی بازخواهند گشت یا خیر که پاسخ آقای Sakamoto چنین است: "قصد چنین کاری ندارم. شاید کارهایی در رابطه با سری بازی های گذشته وجود داشته باشد که من در آن حضور پیدا کنم. با این حال من همیشه دوست دارم ایده های جدیدی را در زمینه سرگرم کننده بودن عناوین ارائه کنم."
آقای Sakamoto متذکر شده اند در صورتی که بر روی یکی از سری های موجود کار کنند تمام تلاش خود را خواهند کرد که هواداران قدیمی را راضی کنن اما ایشان جاه طلبی های دیگری دارند: "می خواهم یک سرگرمی را ارائه کنم که کاملا متفاوت است و حالات جدیدی را به وجود خواهد آورد. دوست دارم خودم را در آن مسیر به چالش بکشم. اگر بتوانیم کاری کنیم که گیمرهای جدید از طریق Tomodachi Life وارد دنیای گیمینگ شوند، آنگاه این افراد مجذوب عناوین سنتی نیز خواهند شد. من فکر میکنم که بایستی اطمینان خاطر حاصل کنیم که بازی ها برای مصرف کنندگان جذاب هستند و بدین منظور ایده های جدید مورد نیاز است. من می خواهم خودم را در چنین کاری به چالش بکشم."
آقای Sakamoto می گویند که مرکزیت بازی سازی، چهره ای است که بر روی بازیکنان نقش می بندد: "فکر میکنم آخر همه اینها به خوشرویی با مشتری ختم می شود. زمانی که در بازی های خود به این فکر می کنیم که آیا مشتری راضی خواهد شد یا خیر."
بازی Tomodachi Life برای کنسول 3DS در ماه ژوئن قرار است عرضه شود. نظر شما در رابطه با صحبت های آقای Sakamoto چیست؟
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا