اخبار بازی

حکومت بر دنیای بازی ها با مادربردهای Gigabyte Gaming

کمپانی گیگابایت پس از عرضۀ معماری Kabylake و چیپست های سری 200 به ارائۀ چندین سری مختلف از مادربردهای خود اقدام کرد. همانگونه که پیش از این مطلع شده اید حرفه ای ترین مادربردها و محصولاتی برای اولین بار به نام آئورس عرضه شد، که ما شاهد رونمایی از این برند توسط گیگابایت بوده ایم.

اما گیگابایت پیش از عرضۀ محصولات آئورس، سری G1 را به عنوان پرچم دار خود معرفی کرد. ولی  به نظر می رسد با رونمایی از محصولات این برند حالا G1 جای خود را به آئورس داده است و پس از این سری نیز سری Gigabyte Gaming ارائه شده است که بعد از آئورس بهترین سری تولید شده برای گیمرها می باشد و علاوه بر ارائه قابلیت های ویژه برای آنها ، دارای ساختار اقتصادی تری نسبت به سری آئورس هستند. گیگابایت پس از عرضۀ سری 200 یک تغییر و تحول اساسی دیگر نیز ایجاد کرده است. این تغییر و تحول شامل حذف سری OC همچنین تلفیق آن با سری Gigabyte Gaming است و از این پس نیز محصولات اورکلاکینگ این کمپانی نیز شامل پیشوند Gaming خواهند بود که علاوه بر ارائه امکانات حرفه ای اورکلاکینگ، قابلیت های گیمینگ بیشتری از جمله کارت صوتی بهتر را ارائه داده است. همچنین در ادامه می توانید با برخی از مدل هایی که گیگابایت در این سری تولید کرده است، بیشتر آشنا شوید.

 

 src=/files/img2.jpg /></p><p dir=RTL style= 

بدیهی است که کمپانی گیگابایت با تولید و معرفی مادربردهای جدید، تنوع بیشتری را به این سری خواهد بخشید. و در آینده نیز شاهد ارائه مدل های متنوع تری از این مدل در داخل کشور خواهیم بود. هم اکنون مادربردهای Gigabyte Gaming با گارانتی 3 ساله آواژنگ در بازارهای کل کشور موجود می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا