اخبار بازی

حضور Warthog از سری Halo در Forza Horizon 3 – اطلاعات جدید

کمپانی مایکروسافت اوایل همین هفته طی اعلامیه‌ای تائید کرد که خودروی نظامی وارتهاگ که در سری Halo با آن سرو کار داشتیم، به لیست اتوموبیل‌های FH3 اضافه خواهد شد. حال اطلاعات جدیدی در این رابطه منتشر شده است. با بازی سنتر همراه باشید.

 

به گفته‌ی 343 Industries، وارتهاگی که در FH3 حضور خواهد داشت سبک‌تر و سریع‌تر از ورژن اصلی آن است و البته موشک انداز نخواهد داشت. مشخصات فنی کامل این وسیله‌ی نقلیه از این قرار است:

 

  • Vehicle Layout: Front-engine, AWD, 2 Seater
  • Type: Twin Turbo 8L V8
  • Power: 720bhp at 6500rpm
  • Torque: 855ft/lbs at 3200rpm
  • Top Speed: 119mph (limited by gearing)
  • 0-60mph: 3.7sec
  • 0-100mph: 9.81sec
  • 1/4 mile: 12.4sec @ 109.4mph

 

مدل M12S که در FH3 حضور خواهد داشت، نسبت به ورژن اصلی 25% کوچکتر و 33% سبک‌تر است و تغییراتی در سیستم هدایت چرخ‌ها ایجاد شده است که هندلینگ خوب در سرعت‌ پائین را فدای عملکرد بهتر اتوموبیل در سرعت‌های بالا می‌کند. M12S همچنین بهترین سیستم تعلیق را در میان تمام اتوموبیل‌های موجود در بازی خواهد داشت.

 

به گفته‌ی Chris Philips از تیم سازنده‌ی بازی، قرار دادن وارتهاگ در FH3 یک پروسه‌ی کاملا متفاوت با طراحی و وارد کردن سایر اتوموبیل‌ها به بازی بود.

"در حالت عادی، ما اتوموبیل‌های واقعی را در بازی کپی می‌کنیم. کسب اطلاعات دقیق فنی اتوموبیل‌ها به صورت مستقیم از کمپانی سازنده این پروسه را برای ما بسیار ساده کرده و کمک می‌کند طراحی بسیار دقیق و نزدیک به واقعیتی از اتوموبیل‌های مختلف را وارد بازی کنیم. اما برای وارتهاگ چنین اطلاعاتی وجود نداشت و مجبور بودیم زمان زیادی را صرف کنیم تا بفهمیم وارتهاگ در شرایط مختلف زمینی و جوی چگونه عمل می‌کند. چیزی که قبلا هیچوقت مجبور به انجام آن نبودیم."

 

FH3 اولین بازی از این سری نیست که در آن از وارتهاگ استفاده شده و قبلا در Forza Motorsport 4 نیز شاهد حضور وارتهاگ بودیم که البته قابل بازی کردن نبود.

 

برای اینکه در زمان لانچ FH3 یعنی 27م ماه جاری بتوانید سوار وارتهاگ شوید، بایستی Halo 5: Guardians یا Halo: The Master Chief Collection را بازی کرده باشید. کدهای لازم طی هفته‌ی آینده در اختیار این بازیکنان قرار خواهد گرفت. اما کسانی که بازیهای ذکر شده را بازی نکرده باشند، می‌توانند با شرکت در رقابت‌های Forzathon که در ماه اکتبر سال جاری برگزار می‌شود، وارتهاگ را به FH3 اضافه کنند. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا