اخبار بازی

حضور Mads Mikkelsen در بازی جدید کوجیما؟

در حالی که حضور Norman Reedus هنرپیشه سریال The Walking Dead در بازی جدید هیدئو کوجیما یعنی Death Stranding قطعی شده است، شایعات منتشر شده خبر از این می‌دهند که Mads Mikkelsen (هنرپیشه سریال Hannibal و فیلم Casino Royale) نیز در این بازی حضور خواهد داشت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

شایعه از جایی شروع شد که شخص کوجیما تصویر یک مرد با سوییشرت نارنجی و طوسی در یک استودیوی موشن کپچر را منتشر کرد. بعد از چند ساعت یک کاربر اینستاگرم این عکس از Mads Mikkelsen را به اشتراک گذاشت که دقیقا همان سوییشرت را به تن داشت.

 

 src=/files/madsmikkelsen2.jpg /></p><p dir=RTL style= 

 src=/files/madsmikkelsen1.jpg /></p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL>این کاربر همچنین ادعا کرده که <span dir=LTR>Mads Mikkelsen</span> به او گفته که مشغول نقش آفرینی در یک بازی کامپیوتری است که توسط یک شخص ژاپنی ساخته می‌شود! ضمن اینکه به گفته‌ی این کاربر <span dir=LTR>Mikkelsen</span> سعی داشته تا خیلی مبهم و سربسته صحبت کند.</p><p dir=RTL>اما گذشته از ادعاهای این کاربر اینستاگرم، چیزی که به شایعه قوت می‌دهد علاقه شخصی هیدئو کوجیما به <span dir=LTR>Mads Mikkelsen</span> است و توئیت کوجیما در ژانویه 2015 که در آن از <span dir=LTR>Mikkelsen</span> به عنوان هنرپیشه محبوبش یاد کرده این موضوع را تائید می‌کند.</p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL style= src=/files/madsmikkelsen3.jpg /></p><p dir=RTL style= 

با همه این اوصاف حضور Mikkelsen در Death Stranding هنوز در حد یک شایعه است.

Death Stranding در مراسم E3 2016 رسما برای PS4 و PC معرفی شد و تا امروز اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده است و کوجیما سعی کرده همه چیز در مورد بازی "اسرار آمیز" باقی بماند. همچنین تاریخ انتشار بازی مشخص نیست ولی به گفته‌ی کوجیما Death Stranding هنوز در روزهای آغازین به سر می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا