اخبار بازی

حضور 19 ناشر و خریدار بین‌المللی در رویداد TGC امسال قطعی شد

حضور 19 ناشر و خریدار بازی بین‌المللی در دومین رویداد تجاری آموزشی TGC 2018 قطعی شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، تعداد ناشران حاضر در TGC 2018 نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته و به ۳۰ ناشر خواهد رسید. هم‌اکنون حضور نمایندگان 19 ناشر یا خریدار بین‌المللی برای بررسی بازی‌های معرفی شده در این رویداد قطعی شده است. توزیع بازی در پلتفرم‌های مختلف و پوشش مناطق جغرافیایی متعدد از ویژگی‌های ناشران حاضر در این رویداد است.

 width=650 height=366 /></p><p dir=rtl style=براساس این گزارش نمایندگان شرکت‌هایی چون wargaming.net، Lokum games، Hero craft، Artik Games، Kulun Korea، Playads، IncaGames، GamePlan و Connect2media به تهران خواهند آمد.

از دیگر خریداران حاضر در این رویداد می‌توان به Creative Mobile، All 4 Games، Gamigo Group، Xendex، Play 3arabi، Mail.Ru و THQ Nordic اشاره کرد.

ارتباط با ناشران بین‌المللی یکی از مهم‌ترین گام‌های صادرات بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود و اکنون این فرصت برای تمام بازی‌سازان ایرانی فراهم است تا به جای حضور در نمایشگاه‌های گران قیمت خارجی، به  TGC2018 آمده و پروژه‌های بازی‌سازی خود را برای حضور در بازار‌های بین‌المللی معرفی کنند.

باتوجه به تجربه برگزاری رویداد TGC در سال گذشته و بازخوردهایی که بازی‌سازان داشتند، تیم برگزاری از ناشرانی برای حضور در TGC دعوت می‌کند که بتوانند با بازی‌سازان ایرانی همکاری کنند.

دومین دوره رویداد TGC در روزهای 14 و 15 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برپا می‌شود. علاقه‌مندان به حضور در این رویداد تنها تا دوم خرداد ماه برای ثبت‌نام زودهنگام و استفاده از تخفیف 20 درصدی فرصت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا