اخبار بازی

حضور شخصیت‌های بازی در فیلم Assassin’s Creed

درست است که فیلم جدید «اساسینز کرید» قرار است شخصیت‌ها و جهتی کاملا متفاوت را نسبت به بازی‌های این سری در پیش گیرد، اما هواداران می‌توانند منتظر دیدن تعدادی از چهره‌های آشنا از بازی‌های این سری در فیلم باشند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

با وجود آنکه این فیلم داستان یک شخصیت جدید با بازی «Michael Fassbender» را دنبال می‌کند، اما شخصیت‌های از بازی‌های این سری نیز در فیلم حضور خواهند داشت.

 

این موضوع توسط طراح سلاح و زره‌های فیلم آقای «David Wildgoose» در مصاحبه اخیر وی با سایت «اینترتینمنت ویکلی» تایید شد.

 

«اساسا تعدادی از اساسین‌ها مستقیما از بازی برداشته شدند، که در فیلم خواهیم دیدشان. آن‌ها شخصیت‌های اصلی بازی‌ها نبوده، اما اساسین‌های بسیار مشهوری هستند که هواداران از (دیدن) آن‌ها لذت خواهند برد.»

 

ایشان همچنین از پروسه ساخت سلاح‌های که در فیلم استفاده می‌شوند، رونمایی کردند.

 

«با وجود آنکه ما خودمان سلاح‌ها را طراحی می‌کنیم، اما مواردی وجود دارد که نمی‌توان در آن‌ها تغییر ایجاد کرد – مثل نحوه کارکرد تیغه‌های قرار گرفته بر روی مچ دست (اساسین‌ها). از این لحاظ، ما می‌خواهیم از توصیه‌های «یوبی‌سافت» به عنوان راهنمایی برای طراحی (این تیغه‌ها) استفاده کنیم. در عین حال، اساسین‌های از بازی در فیلم حضور دارند. در بعضی موارد، ما می‌توانیم سلاح‌های «یوبی‌سافت» را مستقیما بر روی شخصیت‌هایشان کپی کنیم.»

 

فیلم «اساسینز کرید» قرار است ۲۱ دسامبر بر روی پرده سینما برود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا