اخبار بازی

حضور بازی های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه بازی های رایانه ای اروپا

جمهوری اسلامی ایران با 10 بازی که با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای تولید شده است در بزرگترین نمایشگاه بازی های رایانه ای  اروپا (GamesCom 2010) حضور خواهد داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای معاونت امور سینمایی، این نمایشگاه که یکی از سه نمایشگاه مطرح بازی های رایانه ای در سطح جهان به  شمار می آید از 18 تا 22 آگوست مصادف با 27 لغایت 31 مرداد ماه سال جاری در شهر کلن کشور آلمان برگزار و به عنوان مهمترین نمایشگاه بازی های رایانه ای در اروپا هر ساله در همین تاریخ برگزار می شود.

 بازی های گرشاسپ،رویین تنی،سیاره میترا،آسمان دژ،میرمهنا،سیاوش،قلب سیمرغ،گاندو،طلای سیاه در این دوره از برگزاری نمایشگاه معرفی خواهند شد.

همچنین نمایندگانی از استودیو های فن افزار شریف،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، راس گیم،سورنا گیم،اسپریس پویا نما، دنیای بازی، توسعه گر شبیه ساز و استودیو رسا با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

دکتر بهروز مینایی مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای نیز در حاشیه این دوره از برگزاری نمایشگاه به سخنرانی خواهد پرداخت.

سال گذشته بنیاد ملی بازی های رایانه ای اولین حضور بین المللی بازی سازان ایرانی را در این نمایشگاه تجربه کرد که بازتاب گسترده ای در رسانه های مطرح  جهانی داشت.

در این دوره ازبرگزاری نمایشگاه حدود 480 استودیو از 33 کشور جهان تازه های دنیای بازی وسرگرمی را ارایه خواهند کرد.
منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا