اخبار بازی

حجم Killzone Shadow Fall بر روی دیسک، 39 گیگابایت است

آقای Michael Van Der Leeuw، مدیر فنی Guerilla Games در این باره توضیح می‌دهد:

"گمان می‌کنم حجم بازی ما از دیگر بازیهای بین نسلی (Cross-generation) بسیار بیشتر است. به این دلیل که هیچ کدام از ویژگی های بصری بازی با جزئیات پایین و سطحی ساخته نشده اند."

 

او همچنین درباره وسعت محیط این بازی نسبت به دیگر عناوین در سری، اظهاراتی کرد: "حدس می‌زنم تنها نواحی سطحی و بالای زمین در بازی، باید حدود 5 یا 10 برابر بزرگتر از Killzone 3 باشند."

آقای  Van Der Leeuw، همچنین تایید کرد که زمانی، حجم Image دیسک بازی حدود 180 گیگ بوده و اگر می‌خواستند ادامه دهند و تمامی مراحل را اضافه کنند که این کار را نکرده، چرا که دستگاه سازنده Image خراب می‌شد، بازی به حجمی فک بر انداز، نزدیک 290 گیگ می‌رسید.

وی افزود: "بنابراین ما باید معماری بازی [کد نویسی] را به طور کلی تغییر می‌دادیم. راستش، ما کارها و روش های زیادی را امتحان کردیم و بهینه کردن الگوی دسترسی به دیسک بازی، چیزی است که من بسیار به آن افتخار می‌کنم. Sony برای ما برنامه های مخصوصی ساخت، چرا که ما اولین کسانی بودیم که با این مشکل مواجه می‌شدیم. گمان می‌کنم، کارهایی که ما انجام دادیم، چیزی است که افراد زیادی در آینده مجبور به انجام شان خواهند شد."

با این حال، این بازی از سیستم جدید Sony به اسم PlayGo استفاده خواهد کرد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به محض این که 7.5 گیگ دانلود کردند، وارد بازی شوند.

 

Killzone Shadow Fall در نوامبر امسال و به همراه PlayStation 4 عرضه خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا