اخبار بازی

حجم فایل Call Of Duty: Modern Warfare Remastered مشخص شد

عرضه‌ی نسخه‌ی کامل نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call Of Duty: Modern Warfare تا زمان انتشار بازی Call of Duty Infinite Warfarfe اتفاق نخواهد افتاد. اما کسانی که این بازی را پیش خرید کرده‌اند می‌توانند به بخش تک نفره‌ی داستانی Call Of Duty: Modern Warfare Remastered دسترسی داشته باشند؛ اگرچه به نظر می‌رسد هم‌اکنون برخی از کاربران به آن دسترسی پیدا کرده و ویدئوهای آن را در کانال یوتیوب [YouTube] خود آپلود می‌کنند.

در این بین، NoahJ456، یکی از کاربران یوتیوب تصویری از مراحل نصب این بازی بر روی کنسول Playstation 4 را منتشر کرده است که به موجب آن مشخص شده این بازی 39.18 گیگابایت حجم دارد. اگرچه با نصب 10.61 گیگابایت از این بازی می‌توانید به انجام آن بپردازید. شایان ذکر است که با دانلود این بازی در این زمان تنها می‌توانید به بخش تک نفره‌ی داستانی آن دسترسی داشته باشید و دسترسی به دیگر بخش‌های آن [نظیر بخش چند نفره] تا زمان انتشار نسخه‌ی رسمی آن میسر نیست.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty: Modern Warfare در کنار بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ جمعه 14 آبان ماه [4 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا