اخبار بازی

جوایز پیش خرید بازی Nioh مشخص شد

اوایل سال آینده‌ی میلادی بازی مورد انتظار Nioh برای Playstation 4 عرضه خواهد شد؛ عنوانی که توسط Team Ninja برای مدتی طولانی‌ای در دست توسعه بوده و تاکنون چندین بار با تاخیر مواجه شده است. پیش از این مشخص شده بود که قرار است دو نسخه از این بازی یعنی نسخه‌ی استاندارد و نسخه‌ی deluxe وارد بازار گردد؛ حال مشخص شده که کسانی که اقدام به پیش خرید نسخه‌ی Deluxe این عنوان کنند به چه پاداشی دست خواهند یافت.

نسخه‌ی Deluxe این بازی حاوی خود بازی، یک بسته که شامل 5 اسلحه می‌باشد، یک آواتار PS4 و همچنین Season Pass بازی است. با این حال، در صورت پیش خرید این بازی به یک زره و پوسته‌ی پویا از این بازی برای کنسول Playstation 4 خود دست خواهید یافت.

همچنین، در صورت پیش خرید یا خرید این بازی از طریق فروشگاه Playstation تا دو هفته پس از عرضه‌ی بازی، یک زره با نام Crimson Master به شما تعلق می‌گیرد.

یوسوکه هایاشی [Yosuke Hayashi]، کارگردان این بازی در خصوص بهبود این عنوان برای کنسول میان نسلی PS4 Pro گفته:" من همیشه احساس می‌کردم که بازی‌های Playstation از جلوه‌های بصری قانع کننده‌ای برخوردار هستند، اما در حال حاضر دیدن بازی‌هایی که بر روی PS4 Pro اجرا می‌شوند از انتظار من فراتر است. بازیکنان سازشی با مواردی نظیر فریم ریت ندارند، بنابراین ما بر ارائه‌ی جنبه‌های خاص قدرتمند و تنظیمات گرافیکی تمرکز کرده‌ایم. برای نمونه، هدف ما اجرای این بازی با نرخ فریم ریت 60 بر ثانیه و رزولوشن 1080P‌ست که این مهم به لطف قدرت کنسول PS4 Pro تحقق یافته است."

بازی مورد انتظار Nioh به صورت انحصاری روز پنج شنبه 21 بهمن ماه [9 فوریه 2017 میلادی] برای کنسول Playstation 4 عرضه خواهد گردید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا