اخبار بازی

جنگ ستارگان ویسکرال و الهام گیری از آنچارتد و 1313

همانطور که شاید فهمیده باشید، EA در کنار جنگ ستارگانی که شرکت دایس در حال ساخت آن است، ساخت شماره دیگری که به نظر میرسد تمرکزش بر روی بخش تک نفره خواهد بود را، بر عهده شرکت Visceral، خالقان Dead Space گذاشته است؛ و گفته می شود این شماره با الهام گیری از سری آنچارتد و جنگ ستارگان 1313 در حال ساخت است. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

در پنلی که «نولان نورث»، صداپیشه مشهور در مورد جدایی «امی هنینگ» از نوتی داگ صحبت می کرد، اشاره ای هرچند کوتاه نیز به جنگ ستارگان ویسکرال داشت. او می گوید: «اگر شما از طرفداران سبک نوشتاری امی هنینگ هستید، باید بگویم که او به شرکت EA پیوسته و در حال حاظر بر روی یک ریبوت از سری جنگ ستارگان، با الهام گیری از آنچارتد در حال کار است. بنا به اتفاقاتی من در مورد این بازی چیزهایی فهمیدم و باید بگویم که واقعا دل نواز هست.»

همچنین در ادامه از او در مورد رابطه این بازی با 1313 سوال شد که نولان اینگونه پاسخ می دهد: «خوب، این بازی متفاوت از 1313 است اما در کل در همان خط و مسیر حرکت می کند.»

برای کسانی که نمی دادند، باید بگوییم که جنگ ستارگان 1313 آخرین عنوانی بود که بدست لوکاس آرتز ساخته می شد و در سال 2013 پروژه رسما منحل شد. این بازی یا یک نمایش طوفانی در سال 2012 معرفی شده بود.

EA در مورد این بازی تا حد زیادی سکوت اختیار کرده و حتی نام و نشانی از آن در دسترس نیست. حتی نمیدانیم داستان آن مربوط به چه چیزی است و البته تا حدودی قابل قبول است زیرا این ناشر امسال یک عنوان از جنگ ستارگان را منتشر خواهد کرد و نمیخواهد فعلا با عنوان دیگری، بتلفرانت را از سر زبان ها بی اندازد و مردم را با معرفی 2 عنوان هم نام، دچار سردرگمی کند.

انتظار می رود سال 2016 زمان مناسبی برای معرفی این عنوان باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا