اخبار بازی

جمعه این هفته از بخش چند نفره Call Of Duty: Infinite Warfare رونمایی خواهد شد

چند ماهی می‌شود که از بازی Call Of Duty: Infinite Warfare به صورت رسمی رونمایی شده و ما شاهد مسیر جدیدی که این سری با این نسخه وارد آن شده، بوده‌ایم. بخش تک نفره این نسخه به قدر کافی نشان داده شده اما تاکنون از بخش اصلی و فوق العاده محبوب دیگر یعنی بخش چند نفره نمایشی نشان داده نشده و طرفداران مشتاقانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتر، ویدئو و تصاویر این بخش هستند. بنظر می‌رسد جمعه این هفته از این بخش به صورت رسمی رونمایی شود و برای اولین بار شاهد نمایشی از بخش چند نفره این نسخه‌ی جدید باشیم.

جمعه 12 شهریور ماه [2 سپتامبر میلادی] در جریان رویداد Call of Duty XP از طریق استیم زنده در شبکه‌ی Twitch از بخش چند نفره‌ی بازی مورد انتظار Call of Duty: Infinite Warfare به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که در جریان این رویداد اطلاعات بیشتری از دیگر بخش‌های این بازی نیز منتشر شود که البته باید منتظر بمانیم.

در کنار رونمایی از بخش چند نفره Call of Duty: Infinite Warfare، شاهد نمایشی از نسخه بازسازی شده‌ی [Remastered] بازی محبوب Call of Duty 4 Modern Warfare نیز خواهیم بود که 10 نقشه از بخش چند نفره‌ی نسخه‌ی اصلی آن از نظر گرافیکی بازسازی شده است.

بازی Call Of Duty: Infinite Warfare در تاریخ جمعه 14 آبان ماه [4 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد. همچنین قرار است برای نسخه‌ی پیشین این سری یعنی Call of Duty Black Ops 3، بسته‌ی الحاقی تحت عنوان Salvation منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا