اخبار بازی

جزییات جدید از بازی The Guided Fate: Cross

شرکت NIS هفته قبل بازی The Guided Fate: Cross Thesis Awakening را در سبک نقش‌آفرینی برای کنسول PS3 معرفی کرد.

این بازی شامل 2 شخصیت اصلی مونث خواهد بود که قهرمان داستان در جایی از بازی باید انتخاب کند که کدام یک از آن‌ها را نجات دهد. به گفته شرکت NIS این انتخاب بزرگترین پیچش داستانی بازی است.

امروز مجله فامیتسو اطلاعات بیشتری در رابطه با این بازی را منتشر کرده است.

بازی The Guided Fate: Cross Thesis Awakening ادامه مستقیم از بازی The Guided Fate Paradox به حساب می‌آید که داستان آن چندین سال پس از اتفاقات بازی اول در جریان است و طبق گفته سازندگان شخصیت‌های بازی اول نیز در این بازی به شکل‌های مختلفی حضور خواهند داشت.

موضوع اصلی بازی در رابطه با "انتخاب کردن" است همچنین گرافیک بازی دستخوش تغییراتی شده و بازیکنان در مراحلی که به صورت کاملاً سه‌بعدی طراحی شده‌اند به گشت‌و‌گذار و مبارزه با دشمنان می‌پردازند.

لازم به ذکر است که مراحل بازی همانند نسخه اول (The Guided Fate Paradox) به صورت رندوم ساخته می‌شوند.

در قسمتی دیگر از مطالب منتشر شده در مجله فامیتسو به این موضوع اشاره می‌شود که بازی نسبت به شماره اول خیلی آسان‌تر شده و بازیکنان توانایی بهبود کار‌آیی سلاح‌های خود در طول بازی را خواهند داشت.

ضمناً 2 عنصر جدید به بازی اضافه شده است، یکی از آن‌ها مرتبط به سیستم "انتخاب کردن" در بازی بوده و دیگری مربوط به فرشته‌ها و شیاطین حاضر در بازی می‌شود.

طبق گزارش مجله فامیتسو انتخاب‌های زیاد و سختی پیش روی بازیکنان قرار خواهد گرفت، شما نمی‌توانید تمام افراد حاضر در بازی را نجات دهید و گاهی اوقات مجبور به انتخاب‌های سختی می‌شوید که باعث مرگ شخصیت‌های حاضر در بازی می‌شود.

این انتخاب‌ها تاثیر مستقیمی در شکل‌گیری شخصیت قهرمان داستان و همچنین روند داستانی و پایان بازی خواهد داشت.

بازی The Guided Fate: Cross Thesis Awakening در سبک نقش‌آفرینی مورخ 24 جولای سال 2014 برای کنسول PS3 در کشور ژاپن منتشر می‌گردد.

در حال حاضر اطلاعاتی از انتشار بازی برای سایر کشورها در دست نیست ولی با توجه به انتشار نسخه اول بازی در آمریکا و اروپا احتمال عرضه این نسخه از بازی نیز بسیار بالا است.

 

در پایین اولین اسکن منتشر شده از بازی را مشاهده می‌کنید.

 src=https://upload7.ir/imgs/2014-03/98966990813353064815.jpg /><br/>  </p><p><a class=om-news-src href=http://www.siliconera.com/2014/03/04/details-guided-fate-cross-thesis-awakenings-tough-choices/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=آریا قطبی1392-12-14

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا