اخبار بازی

جزییات تکمیلی از سیزن پس Final Fantasy XV

چندی پیش اطلاعات کلی از محتویات قابل دانلود «FF XV» بدست آوردیم، هرچند جز اسامی آن‌ها اطلاعات تکمیلی از آنان منتشر نشده بود. حال «اسکوئر انیکس» جزییات بیشتری پیرامون ۶ محتوای قابل دانلود این عنوان منتشر کرده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

اطلاعات منتشر شده از این محتویات به شرح زیر است.

 

  • بسته تقویت کننده: سلاح‌های قوی و رایگان که برتری را در مبارزات به شما داده و باعث هیجان انگیزتر شدن آن‌ها خواهند شد.
  • اپیزود شخصیت «گلادیوس»: اپیزود جدیدی متمرکز بر یکی از همراهان «نوکتیس»، «گلادیوس»: در این ایپزود شما می‌توانید «گلادیوس» را به عنوان یک شخصیت قابل بازی کنترل کنید.
  • بسته تعطیلات: آیتم‌های رایگان که به شما اجازه تزیین و رنگارنگ کردن بازی را می‌دهند.
  • اپیزود شخصیت «اگنیس»: اپیزود جدیدی متمرکز بر یکی از همراهان «نوکتیس»، «اگنیس»: در این ایپزود شما می‌توانید «اگنیس» را به عنوان یک شخصیت قابل بازی کنترل کنید.
  • اپیزود شخصیت «پرومپتو»: اپیزود جدیدی متمرکز بر یکی از همراهان «نوکتیس»، «پرومپتو»: در این ایپزود شما می‌توانید «پرومپتو» را به عنوان یک شخصیت قابل بازی کنترل کنید.
  • بسته افزاینده: این بسته افزاینده به شما اجازه می‌دهد تا یک «FF XV» کاملا جدید را تجربه کنید.

 

البته مطمئنا تعدادی از این توضیحات بیشتر ما را کنجکاو کرده و برایمان سوال به وجود آوردند، مثلا «یک «FF XV» کاملا جدید» چه معنای می‌دهد؟ هرچند، بسیار جالب است که می‌توانیم به عنوان سایر شخصیت‌های گروه نیز بازی کنیم، زیرا از جمله بهترین شخصیت‌های هستند که این چندوقته در میان بازی‌ها دیده‌ایم.

 

«FF XV» قرار است ۳۰ سپتامبر برای PS4 و Xbox One عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا