اخبار بازی

جزییات انتشار نسخه اروپایی Persona 5 مشخص شد

شرکت «دیپ سیلور» ناشر نسخه اروپایی «پرسونا ۵»، اعلام کرده که این نسخه همزمان با نسخه آمریکای شمالی این عنوان در تاریخ ۱۴ فبریه، به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی برای پلتفرم‌های PS3 و PS4 منتشر خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

همانگونه که اعلام شد، پس از مدت‌ها برای اولین بار یکی از عناوین بزرگ شرکت «اتلوس» قرار است نسخه اروپایی آن به صورت همزمان با نسخه آمریکای شمالی منتشر شود. شایان ذکر است که بازیکنان ژاپنی «پرسونا ۵»، ۵ ماه زودتر و در تاریخ ۱۵ سپتامبر این عنوان را تجربه خواهند کرد.

 

در ادامه می‌توانید جزییات نسخه‌های مختلفی که این عنوان به هنگام عرضه در اروپا خواهد داشت، را مطالعه کنید.

 

– نسخه پریمیوم «Take Your Heart» (قلبت را تسخیر کن) – ۸۹.۹۹ یورو / ۷۹.۹۹ پوند

  • نسخه PS4 بازی «پرسونا ۵»
  • موسیقی‌ها: منتخبی از موسیقی‌های «پرسونا ۵» ساخته شده توسط آهنگساز افسانه‌ای این سری «شوجی مگورو»  در یک پاکت CD مزین شده با تصویر هنری از «پرسونا ۵»
  • عروسک جا کلیدی ۴ اینچ/۱۰ سانتی متری: «مورگانا» گربه دزدان نجیب، تنها سمبل این گروه نبوده و یکی از اعضای آن نیز هست – و او تنها یک گربه ساده نیست! نسخه پریمیوم یک عروسک ۱۰ سانتی متری از «مورگانا» نیز به همراه خواهد داشت.
  • آرت بوک ۶۴ صفحه‌ای با جلد سخت (گالینگور):  این کتاب هنری مملو است از طراحی‌های مفهومی، تصاویر هنری شخصیت‌ها و موارد بسیار بیشتر توسط طراح این عنوان آقای «شیگنوری سوجیما».
  • کاور استیل برای بازی: به محکمی یک گاوصندوق، دیسک نسخه PS4 «پرسونا ۵» همراه با یک کاور آهنین و مزین شده به تصویر هنری از این عنوان، عرضه خواهد شد.
  • کیف مدرسه: طراحی شده همانند سایر کیف‌های سنتی مدرسه در ژاپن، این کیف انحصاری همراه با آرم مخصوص مدرسه «شوجین آکادمی» می‌آید.
  • جعبه بزرگ کالکتور‌ها: نسخه «Take Your Heart» که به سادگی بزرگترین نسخه پریمیوم در تاریخ شرکت «اتلوس» بوده، همراه با یک جعبه کالکتور غول آسا عرضه می‌شود.

 

– نسخه محدود و قاب فلزی «D1 Edition» – ۶۹.۹۹ یورو / ۵۴.۹۹ پوند

  • نسخه PS4 بازی «پرسونا ۵»
  • این نسخه با قاب فلزی مخصوص و تزیین شده با تصویر هنری «پرسونا ۵» عرضه خواهد شد.

 

– نسخه PS3 – ۴۹.۹۹ یورو / ۳۹.۹۹ پوند

  • نسخه PS3 این عنوان تنها در قاب معمولی عرضه می‌شود.

 

شرکت «دیپ سیلور» همچنین توضیحاتی پیرامون عنوان «پرسونا ۵» منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مطالعه کنید.

 

-کلیات

عنوان «پرسونا ۵» در مورد مشکلات داخلی و خارجی گروهی از دانش‌آموزان دردسر ساز دبیرستانی است – شخصیت اصلی و مجموعه‌ای از همشهریان که در طول داستان بازی آنان را می‌بیند – که به عنوان دزدان نجیب، زندگی دوگانه دارند.  آن‌ها زندگی معمولی و روزانه یک دانش‌آموز در «توکیو» را داشته که در آن به کلاس می‌روند، در فعالیت‌های پس از کلاس شرکت می‌کنند و به عنوان کارگران نیمه وقت شاغل هستند. اما علاوه بر این، آنان با استفاده از قدرت‌های ورای دنیوی به سفر‌های خارق‌العاده و ماجراجویانه در قلب مردم می‌پردازند. قدرت آن‌ها از «پرسونا» می‌آید، ایده‌ی که از «شخص» در «کهن‌الگو» نشات می‌گیرد. قهرمانان بازی متوجه می‌شوند که جامعه مردم را مجبور می‌کند تا ماسک (استعاره از دروغین جلوه دادن شخصیت خود در جامعه و مقابل اطرافیان)‌ بر صورت بزنند تا آسیب پذیری‌های داخلی خود را از دیگران پنهان کنند، و فقط به معنای واقعی با کندن این ماسک از روی صورت خود و روبرویی با خود درونیشان می‌توانند قدرت نهفته خود را بیدار و به افرادی که به کمک نیاز دارند، یاری برسانند. نهایتا دزدان نجیب تصمیم گرفته تا دنیای روزانه خود را به آن صورتی که خود در نظر دارند تغییر داده و از درون ماسک‌های دروغین جامعه امروز آگاه شوند.

 

-ویژگی‌ها

  • «پرسونا ۵» اولین نسخه از سری اصلی و تحسین شده «پرسونا» است که از دوران PS2 تا الان بر روی کنسول‌های خانگی عرضه می‌شود.
  • مکانیزم‌های سریع نقش‌آفرینی ژاپنی، صحنه‌های اکشن هیجان انگیز، داستان عمیق و درگیر کننده.
  • شخصیت‌ها، دشمنان و محیط‌های رنگارنگ و استایلیش، همراه با کات‌سین‌های انیمه‌ای ظریف.
  • موسیقی متشکل از جاز، ساخته شده توسط آهنگساز افسانه‌ای «شوجی مگورو».
  • یک تجربه داستانی مستقل که از هواداران قدیمی و جدید سری «پرسونا» استقبال می‌کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا