اخبار بازی

جزییاتی کامل از PES 2015 به همراه تاریخ انتشار بازی (به اضافه ویدیو گیم‌پلی بازی)

PES ID، انیمیشن‌ها و استایل‌های جدید بازیکنان، استفاده‌ای بهتر از پتانسیل واقعی Fox Engine، وجود لیگ‌های جدید و پیوند بازی با جهانِ واقعی فوتبال بخشی از ویژگی‌های تازه PES 2015 خواهد بود. اینکه تا چه اندازه این ویژگی‌ها و دیگر موارد بازی به حقیقت تبدیل می‌شوند، در سیزدهم نوامبر مشخص خواهد شد.

PES ID یکی از ویژگی‌های مهم PES 2015 خواهد بود که سبب پیوند بازی با دنیای واقعی فوتبال می‌شود. رفتارها و ویژگی‌های بازیکن‌ها به واسطه این ویژگی مشابه دنیای واقعی آن‌ها خواهد بود که البته این مورد به کمک هزار انیمیشن جدید بازیکن‌ها کامل می‌شود. این مورد تنها منحصر به بازیکن‌ها نخواهد بود و تیم‌ها و ویژگی‌های خاص آن‌ها را هم در بر می‌گیرد. تا جایی که تیکی تاکا از مشخصه‌های اصلی بارسلونا در PES 2015 خواهد بود و چلسی با ضد حمله‌هایش شناخته خواهد شد.

افزایش سرعت بازی از دیگر ویژگی‌های PES 2015 خواهد بود. در کنار آن حرکات پا به توپ دقیق‌تر و هم‌چنین تنوع شوت‌ها و پاس‌ها به لطف فیزیک جدید توپ، از دیگر ویژگی‌های مطرح شده است. حضور لیگ‌های دسته 2 انگلستان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا هم در بازی تایید شده است.

 

نکته دیگر مربوط به Fox Engine است که قرار است به شکلی بهتر از توانایی‌های آن در بازی استفاده شود. واکنش‌های طبیعی‌تر و پردازش حجم بیشتر تماشاگران و هم‌چنین فضاسازی‌های بهتر استادیوم‌ها از نکاتی است که به آن اشاره شده است.

ویژگی‌های متعدد بازی که می‌توانید لیست کامل آن‌ها را مشاهده کنید.

ضمن اینکه ماریو گوتزه هم به عنوان بازیکن اصلی کاور بازی انتخاب شده است.

PES 2015 در 13 نوامبر (22 آبان 93) برای PS4 ،PS3 ،Xbox One ،Xbox 360 منتشر خواهد شد. هم‌چنین دمو بازی هم در 17 سپتامبر (26 شهریور) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

ویدیو زیر هم مربوط به گیم‌پلی بازی است که در  Gamescom 2014 در دسترس بوده است.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا