اخبار بازی

جزییاتی پیرامون PlayBook 4 – PS4 Laptop

Ed Zarick، کسی که طراحی و توسعه لپ‌تاپ‌های X360 و Xbook One را بر عهده داشته، حال ساختاری مشابه را برای کنسول PS4 در نظر گرفته و PlayStation 4 laptop) The PlayBook 4) را طراحی کرده است. Ed در این ابزار از یک صفحه‌نمایش 22 اینچی (LED – LCD) استفاده کرده که وضوح تصویر 1080p را در اختیار می‌گذارد. هم‌چنین یک پورت HDMI هم بر روی آن قرار دارد که جهت استفاده از صفحه‌ نمایش‌های بزرگ‌تر است. در کنار این پورت، خروجی صدا (Optical Audio) وخروجی Ethernet قرار گرفته است.

 

متاسفانه PlayBook 4 یک مشکل نسبتا بزرگ را به همراه دارد و آن هم عدم استفاده از باتری است. در حقیقت ابزار مورد بحث ما سعی دارد PS4 را به کنسولی قابل حمل تبدیل کند و ممکن است این ضعف برای عده‌ای آزار دهنده باشد. Ed در این رابطه گفته است که طراحی این مدل به گونه‌ای صورت گرفته است که امکان استفاده از باتری برای آن وجود ندارد و برق 110 ولت برای استفاده از آن پیشنهاد شده است.

Zarick که اسمبل‌کردن این ابزار را به صورت شخصی انجام داده، دو رنگ مشکی و سفید را برای آن در نظر گرفته است که به نظر می‌رسد مدل سفید رنگ آن برای سازگاری با باندل Destiny طراحی شده است. وی آن را Destiny Edition خوانده است! او هم‌چنین اشاره کرده که PB4 از ساختاری کاملا یکپارچه و البته مستحکم بهره‌مند است و بیشتر مشکلات مربوط به Xbook One در این مدل رفع شده است.

 

برای دسترسی به اطلاعات، نکات و تصاویر بیشتر و هم‌چنین توضیحات Ed، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

PlayBook 4 + PS4 – $1,395.00

PlayBook 4 – $1,095.00

W/ HDMI OUT – $50.00

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا