اخبار بازی

جزئیات گیم پلی BioShock Infinite: Burial at Sea

DLC جدید بازی BioShock: Infinite با نام Burial at Sea یک تریلر جدید را دریافت کرده است که به تحقیقات در شهر زیر آبی Rapture می پردازد.
این DLC در یک Rapture دیگر اتفاق می افتد که در آن Booker و Elizabeth قبل از به هم ریختن همه چیز یکدیگر را ملاقات می کنند. بوکر همچنان در این دنیا یک کارآگاه است و الیزابت از او می خواهد در پیدا کردن دختری به نام Sally کمک کند. Sally یکی از چندین دختر گم شده در شهر Rapture است که پیش بینی می شود با پروژه Little Sister در ارتباط باشد. پیش نمایش های این DLC هم اکنون در اینترنت منتشر شده است و گفته شده که دنیای Rapture نسبت به BioShock اصلی درارای دنیای زنده تری می باشد که در آن NPC ها به زندگی خود می پردازند. برخی مناطق در این DLC باز خواهد گشت در حالی که برخی دیگر صرفا در مکالمه ها اشاره می شود و نمایی از زندگی قبل از انقلاب Splicer ها را به نمایش می گذارد.
Vigor ها جای خود را به Plasmid داده اند و الیزابت همچنان مانند Infinite عمل خواهد کرد و نمی جنگد. نکته جالب اینجاست که Sky Hook همچنان وجود خواهد داشت اما با نام Air Grabber شناخته می شود و بوکر از اسلحه ها و ابزار جدیدی بهره خواهد برد. همچنین ما شاهد یک Plasmid جدید با نام Old Man Winter خواهیم بود که با آن می توان دشمنان را منجمد کرد و یخ به آنها شلیک کرد. منابعی نظیر Eve نیز بازخواهد گشت اما کمیاب تر از گذشته خواهد بود که همین مورد باعث سخت تر شدن بازی خواهد شد. حالت 1999 نیز موجود است.

طراح مراحل این بازی آقای Andres Gonzales در مصاحبه با IGN گفته اند: "ما یک بار دیگر تعادل را در بازی تنظیم کردیم تا به سمت مخفی کاری و مدیریت منابع برود که همین مورد باعث تغییر در برخورد شما با بازی خواهد شد. شما صدای دشمنان را در فواصل خواهید شنید. این DLC یک پیوند از سیستم BioShock Infinite با تجربه BioShock اصلی است. ما مجبور به خلق محیط ها برای پشتیبانی از آن گیم پلی بودیم."

آقای Ken Levine افزودند: "ما سیستم آگاهی را به طرز چشم گیری تغییر دادیم و بیشتر حس BioShock 1 را می دهد. این عمل کمی زمان برد. چیزهایی درباره هوش مصنوعی بود که متفاوت عمل می کرد. برای خلق احساس BioShock 1 ما بایستی تمامی کارها را انجام بدهیم. اگر حس Rapture را منتقل نکند فقط مانند یک لایه رنگ دیگر است. ما مطمئنیم که نمی خواستیم چنین چیزی بشود."

تاریخ عرضه این DLC هنوز مشخص نیست اما با قیمت $14.99 منتشر خواهد شد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا