اخبار بازی

جزئیات نسخه‌ی PS4 Pro بازی Ratchet & Clank اعلام شد

چند روز اخیر اخبار زیادی پیرامون کنسول میان نسلی سونی، PS4 Pro منتشر گشته که بیشتر در رابطه با بازی‌هایی که از این کنسول پشتیبانی می‌کنند و همچنین جزئیات گرافیکی بازی‌های عرضه شده برای آن [به طور خاص می‌توان به Hitman اشاره کرد] بوده است. اخیراً نیز مطلع گشتیم که Insomniac Games اقدام به انتشار جزئیات نسخه‌ی PS4 Pro بازی زیبای Ratchet & Clank کرده است.

شرکت Insomniac Games اعلام کرده که کاربرانی که یک تلویزیون 4K دارند می‌توانند عنوان مذکور را با رزولوشنی بالاتر به همراه ویژگی HDR با پشتیبانی از کابل HDMI 2.0 تجربه کنند. اگرچه کسانی که تلویزیون 1080P دارند نیز شاهد افزایش جزئیات گرافیکی درون گیم پلی بازی به لطف تکنیک Temporal Injection خواهند بود.

این شرکت در این رابطه بیان کرده:" این مورد به ما اجازه می‌دهد تا نه تنها شاهد افزایش رزولوشن باشیم، بلکه شاهد anti-aliasing بهتر نیز باشیم. رزولوشن افزایش یافته و قابلیت HDR کهکشان Solana را رنگارنگ تر از گذشته نشان می‌دهد که منجر می‌شود بهترین کیفیت تصویری بازی Ratchet & Clank را نظاره گر باشید."

در پایان این شرکت اعلام کرد که در کنار کار بر روی به‌روزرسانی این بازی برای PS4 Pro در تلاش‌اند تا ویژگی HDR را برای نسخه‌ی استاندارد کنسول‌های Playstation 4 این بازی نیز عرضه کنند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا