اخبار بازی

جزئیات محتواهای مخصوص Total War: Rome 2 معرفی شد

The Creative Assembly اعلام کرده بازیکن های این عنوان، قبل از عرضه و هنگام عرضه عنوان Total War: Rome 2 ، محتوا های رایگان و پولی را دریافت خواهند کرد.

علاوه بر DLC های پولی، محتواها و آپدیت های همیشگی بازی شامل: پک مخصوص فرهنگ ایالات یونانی و حکومت پنتوس (Pontus) هم زمان با عرضه بازی در دسترس خواهند بود.

 

آقای James Russell (طراح ارشد) گفت: " همان طور که در شوگان 2 شاهد بودید، ما بطور مداوم، انطباق پذیری، بهینه سازی و ویژگی های بنیادی بازی، همچون هوش مصنوعی و گیم پلی را قبل و بعد از عرضه، ارتقا داده و تنظیم خواهیم کرد. علاوه بر این، برنامه هایی برای سیستم عامل های دیگر نیز داریم.

 

وی افزود: "ما همچنین به خود می‌بالیم که شوگان 2 توانسته دارای بیشترین مادهای ساخته شده توسط کاربران، (بیش از 500 ماد) در سری Total War آن هم تنها در شبکه استیم باشد. ما امیدواریم از Rome II نیز همین گونه استقبال شود. Rome II بزرگترین عنوانی خواهد بود که ما تا به حال ساخته ایم. چه از لحاظ آزادی عمل، ویژگی های گیم‌پلی و چه از لحاظ ارزش محتوایی. اما با این حال، کاری که ما انجام دادیم تنها ظاهر و نمایی از دوران رومی‌هاست. دوره‌ای که از لحاظ تنوع آن چنان غنی است که می‌توان به راحتی عرضه محتواهای متعددی را تا چندین سال بعد از عرضه Rome II پیش بینی کرد."

 

علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند انتظار Culture Pack هایی که حکومت های قابل بازی و یگان های منحصر به فرد و Feature Pack هایی که در گیم‌پلی بازی تاثیر گذاشته یا تغییرات عمده جهت زیباتر شدن بازی و  Campaign Packهایی که داستان و مراحلی کاملا جدید برای کمپین بازی، ایجاد می‌کنند را داشته باشند.

 

در ماه اکتبر، بازیکنان قادر خواهند بود تا حکومت های مربوط به سلوکیه (the Seleucid Empire) را به لیست حکومت‌های قابل بازی اضافه کنند. پک فرهنگ قبایل چادرنشین (Nomadic Tribes Culture Pack) که شامل Royal Scythians و Roxolani می‌شود و دی‌ال‌سی Massagetae نیز در دسترس خواهند بود.

 

Total War: ROME 2 در سوم سپتامبر 2013 میلادی، مصادف با 12 شهریور 1392 هجری شمسی عرضه خواهد شد و پک فرهنگ یونانیان نیز برای کسانی که بازی را پیش خرید کرده اند، رایگان است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا