اخبار بازی

جزئیاتی جدید از Tomb Raider

رئیس برند تجاری استودیو Crystal Dynamics، آقای Karl Stewart، به تازگی در جلسه یک ساعته ای با طرفداران جدیدترین عنوان این استودیو یعنی Tomb Raider که در توییتر خود برگزار کرده بود، به سوالاتی در رابطه با این عنوان از جانب طرفداران، پاسخ داد.

 

برخی از این سوالات جالب، در رابطه با مدت زمان گیم پلی این بازی بود. آقای Stewart در پاسخ به این سوال گفت که این عنوان بسته به شیوه بازی کردن بازیکن، چیزی بین 12 تا 15 ساعت گیم پلی خواهد داشت.

علاوه بر این، وی اذعان داشت که لارا کرفت (شخصیت اصلی بازی) از سیستم سلامتی شارژ شونده برخوردار خواهد بود و در همین راستا هیچ گونه خط سلامتی و آیتم هایی در این رابطه، در بازی وجود نخواهد داشت.

 

علاوه بر این، یکی از طرفداران، از وی در رابطه با سیستم مبارزات بازی سوال کرد و افزود که آیا در این عنوان ما شاهد مبارزات بهتری نسبت به Tomb Raider: Underworld خواهیم بود؟ که او در پاسخ گفت: "بله! مبارزات از هر لحاظ بهبود یافته اند."

 

و در نهایت، سوالاتی مبنی بر دنباله ای بر این عنوان از وی پرسیده شد، که آقای Stewart پاسخ داد: " بله. در واقع اگر این عنوان در طی چند ماه اول عرضه خود فروش خوبی داشته باشد، یقینا شما دنباله ای بر این بازی در آینده خواهید دید. "

 

این عنوان در 5 مارس سال 2013 برای PC، Xbox360 و PS3 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا