اخبار بازی

جزئیاتی از سلاح‌ها و ابزار‌های بخش زامبی Call of Duty Infinite Warfare منتشر شد

بخش زامبی‌های سری Call of Duty از طریق جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه‌ی محبوب، یعنی Call of Duty Infinite Warfare باز خواهد گشت؛ این نخستین بازی‌ای از این سری‌ست که توسط استودیوی Infinity Ward توسعه یافته و حاوی این حالت محبوب است. توجه به بخش زامبی‌ها در این زمان بهترین مورد برای سری Call of Duty‌ست و به نظر می‌رسد با جدیدترین عنوان این سری، Infinite Warfare شاهد مسیری رو به جلو برای این بخش مذکور باشیم.

در مصاحبه‌ی اخیری که با Resero صورت گرفته، استودیوی Infinity Ward جزئیاتی از سلاح‌های موجود در این بخش به اشتراک گذاشته است. این استودیو در رابطه با این موضوع ابراز داشته:" بسیار خُب، هنوز موارد دیوانه واری هستند که ما آن‌ها را نشان نداده‌ایم، اما نکته‌ی جالب این است که در تریلری که شما دیدید، ما موارد زیادی سلاح جالب و عجیب را نشان دادیم. چیز‌هایی که شما در بخش تک نفره و بخش چند نفره به آن‌ها دسترسی نخواهید داشت. برای مثال، ما Spaceland Zapper را در بازی داریم که Face Melter نام دارد. این آیتمی‌ست که برای دریافت آن باید تلاش کنید، شما باید آن را پیدا کرده و جمع آوری کنید، و هنگامی که این کار را کردید، و توسط آن به یک زامبی شلیک کنید، شاهد این هستید که آن‌ها [زامبی‌ها] به یک موشک تبدیل شده، سپس پرتاب می‌شوند و به طبع شاهد منفجر شدن آن‌ها و آتش بازی ایجاد شده خواهید بود."

بازی مورد انتظار Call of Duty: Infinite Warfare، روز شنبه 15 آبان ماه [5 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا