اخبار بازی

جدیدترین ساخته Guerrilla Games رونمایی شد

Guerrilla Games از IP جدید خود،Horizon Zero Dawn، در جریان کنفرانس دیشب سونی در مراسم E3 رونمایی کرد. این نقش آفرینی اکشن که در سال 2016 عرضه خواهد شد شما را در نقش Aloy،یک شکارچی کارآزموده قرار می‌دهد. او در حال کاوش جهانی پرجنب و جوش است که توسط سازه‌های مکانیکی غول‌آسا اشغال شده است.با بازیسنتر همراه باشید.

نگاه کلی :

Horizon Zero Dawn نقش آفرینی اکشن هیجان انگیزی است که توسط استدیوی تحسین شده‌ی Guerrilla Games به صورت انحصاری برای PS4 در حال توسعه است. استدیویی که سری بازی تحسین شده‌ی Killzone را برای اکوسیستم پلی استیشن در گذشته ساخته است. در این بازی در نقش Aloy ظاهر میشوید،یک شکارچی ماهر که در حال کاوش دنیای پرجنب و جوش خود است که توسط سازه‌های غول پیکر مکانیکی که به شباهت به دایناسورها نیستند،اشغال شده است.

 

ویژگی‌های کلیدی

دنیای آخرالزمانی پرجنب و جوش :این سازها از چگونه بر این سیاره چیزه شده‌اند؟! هدف آنها چیست؟! بر سر تمدن این سرزمین چه آمده است؟!

باید تمام گوشه و کنار این سرزمین را به دقت گشت تا پرده از این رازها و گذشته‌ی این سیاره‌ی غیر زمینی برداشت.

 

برخورد طبیعت و ماشین‌ها : Horizon Zero Dawn دو ویژگی متصاد را کنار هم قرار می‌دهد،طبیعتی غنی از زیبایی‌ها و تکنولوژی پیشرفته. این همگرایی باعث ایجاد ترکیبی پویا از کند و کاو در بازی و گیم‌پلی شده است.

 

مبارزه طاقت فرسا با دشمنان : پایه و اساس مبارزات این بازی بر روی سرعت و حیله‌گری Aloy طرح‌ریزی شده است. برای پیروز شدن در برابر اینچنین دشمنان بزرگ و تکنولوژیکی،Aloy باید از زره زره‌ی هوش،دانش و توانایی‌هایش بهره ببرد.

 

Open World پیشتاز : جزئیات فوق‌العاده جنگل،کوهستان‌های با ابهت و اتمسفری که بازماندگان یک تمدن از بین رفته را یادآور می‌شود به خوبی در منظره‌ای با چرخش وضعیت جوی و روز و شب درآمیخته شده‌اند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا