اخبار بازی

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از بازی Watch Dogs

 

 

بعد از گذشت این همه سال انتظار برای این عنوان، حال طرفداران نگران جلوه های بصری این بازی هستند که نکند سازندگان قسمت هایی را حذف کرده و یا کاهش داده باشند.

RASHED یکی از اعضای سایت thearabgamer و از معدود کسانی که به تازگی توانسته بازی را بر روی پلتفرم PS4 تجربه کند، اطلاعاتی را در این مورد منتشر کرده که با هم می خوانیم:

"یه عنوان یکی از کسانی که این بازی را برای 90 دقیقه تجربه کرده باید حقیقت رو برای شما بگم، اگر دروغ نباشه این حقیقت داره که جلوه های بصری بازی افت کرده. بازی آنطور که در همایش E3 2012 نمایش داشتند نخواهد بود. قسمت های محتلف دیگری را از هر قسمت بازی را نیز حذف کرده اند، ولی خب اینطور نیست که بازی بدی باشه."

حتما با خود می گویید که دیگر کدام قسمت های بازی حذف شده، خب من الان اینجا به شما این موارد رو خواهم گفت و زمانی که شما در ماه May بازی رو تجربه کنید، حتما عصبانی خواهید شد، شاید هم از این قضیه تعجب کنید.

"اول از همه این رو بگم که در بازی "خون" وجود نخواهد داشت. فقط قسمت هایی از بازی اونم در "کات سین" ها این ویژگی دیده میشه و دیگر هیچ. وقتی تصمیم گرفتم که برم داخل شهر و یک شهروند رو منفجر کنم (!) اصلا شاهد خون ریزی در بازی نبودم، تنها چیزی که قابل رویت بود زخم هایی بود که بر روی بدن فرد به جا گذاشته شده بود، همین. حتما با خودتون الان فکر می کنید من دروغ میگم، ولی اینطور نیست. اگر آخرین تریلر منتشر شده از بازی رو بادقت مشاهده کنید خواهید دید وقتی که Aiden شخصیت داستان بازی با اسلحه "شات گان" یکی از دشمنان رو به قتل میرسونه، هیچ خونریزی در بازی دیده نمیشه، این رو گفتم تا حرف من رو خودتون باور کنید."(این صحنه تقریبا در دقیقه 00:54 جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی اتفاق می افتد.)"

او ادامه داد و گفت: "از اون جالب تر اینکه شما نمی توانید به صورت Random در شهر افراد را با "باتوم" خود بزنید. تا اونجایی که من میدونم با این سلاح سرد فقط دشمنان رو می توانید ناکار کنید و نه کس دیگری!." اینطور که گفته شده شما توانایی شلیک هنگام رانندگی را نیز نخواهید داشت:

"Aiden نمی تونه که هنگام رانندگی شلیک هم بکنه. این برای یک بازی open-world خیلی عجیب و غریبه، فکر کنم توجیه Ubisoft برای این قضیه این هست که اونها میخوان بیشتر بر روی مکانیزم "هک کردن" و "فرار" کار کنن، در حالی که هنوز شناسایی نشده باشند."

به غیر از همه این قضایا Watch Dogs یک بازی open-world با مکانیزم "مخفی کاری" هست، پس یه جورایی میشه گفت که این قضیه منطقی به نظر میاد. من همه این نکات منفی بازی رو گفتم ولی آیا باعث شد که من از بازی لذت نبرم؟!

قطعا جواب خیر است. با اینکه جلوه های بصری بازی کاهش پیدا کرده، ولی هنوز هم زیبا و نفس گیر خواهند بود.

"توجه داشته باشید که من این بازی را بر روی پلتفرم PS4 انجام دادم. فقط میتونم بگم که "انیمیشن" ها و "تکسچر" ها در محیط های مختلف، فوق العاده زیبا عمل می کنند، مخصوصا مواقعی که در بازی "بارون" میاد!."

در مورد کارکترهای فرعی و اصلی بازی شاید فکر کنید که گرافیک "کارتونی" و یا "cell shade" را دارند، ولی اینطور بد نیست که بخواهید از بازی خارج شوید. تکرار می کنم، من بازی رو بر روی PS4 انجام دادم پس شاید نسخه PC بازی بهتر عمل کنه و جلوه های بصری غنی تری داشته باشه.

نظر شما چیست، آیا این بازی بعد از این همه تاخیر و تغییر انتظارات طرفداران را برآورده خواهد کرد یا خیر؟!

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا