اخبار بازی

جدول فروش هفتگی انگلستان: FIFA 17 دو بازی WWE 2K17 و Gears of War 4 را شکست داد

این هفته، یکی از بزرگترین هفته‌های امسال از جهت عرضه‌ی بازی‌های بزرگ بوده است چرا که دو بازی WWE 2K17 و Gears of War 4 در آن منتشر شدند؛ با این حال اما پیروز بازار همچنان FIFA 17 است.

بر اساس گزارش GFK Chart-Track، بازی FIFA 17 برای سومین هفته‌ی متوالی صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان شد. اگرچه این هفته فروش این بازی 55 درصد نسبت به گذشته کاهش یافته اما این بازی با همین فروش صدر جدول را بار دیگر تصاحب کرده است.

بازی Gears of War 4 نیز برای کسب مقام دوم جدول جنگید. دومین بازی پرفروش هفته‌ی قبل، Mafia III، این هفته به کسب جایگاه سوم رضایت داد. در مقایسه با هفته‌ی گذشته این بازی شاهد 54 درصد کاهش فروش بوده است.

بازی WWE 2K17 نیز موفق به کسب جایگاه چهارم شد و نسخه‌ی Playstation 4 بازی Rise of the Tomb Raider به جایگاه پنجم جدول منتقل شد. هنوز عناوین تازه وارد دیگری نیز هستند که این هفته وارد بازار شدند.

بازی Skylanders Imaginators جایگاه هشتم را بدست آورد در حالی که Dragon Quest Builders موفق به کسب جایگاه سیزدهم شد. دیگر عناوین تازه وارد این هفته بازی‌های مبتنی بر هدست واقعیت مجازی Playstation VR هستند.

پر فروش ترین بازی هدست Playstation VR، بازی PlayStation VR Worlds بود که توانست در جایگاه هفتم جدول این هفته قرار گیرد. بازی پرفروش بعدی این هدست Until Dawn: Rush of Blood و به دنبال آن Rigs: Mechanised Combat بودند. تمامی این بازی‌ها توانستند جزو 10 بازی پرفروش این هفته باشند.

در هفته‌های آینده نیز شاهد عرضه‌ی Battlefield 1 و یک هفته پس از آن، Titanfall 2، هستیم. این موضوع از این جهت جالب توجه است که هر دو بازی توسط شرکت EA انتشار می‌یابند و باید صبر کنیم تا ببینیم این تصمیم EA با چه واکنشی از سوی خریداران همراه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا