اخبار بازی

جایزه پیش خرید Dark Souls 3 توسط باندای نامکو اعلام شد

اگر یکی از بازی‌های «Dark Souls» را در اکانت استیم خود داشته باشید، می‌توانید «Dark Souls 3» را با تخفیف پیش خرید کنید. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

باندای نامکو جایزه در نظر گرفته شده برای پیش خرید این عنوان بر روی پلتفرم‌های مختلف را اعلام کرد. اگر «Dark Souls 3» را برای Xbox One پیش خرید کنید، نسخه رایگان «Dark Souls 1» را برای تجربه آن توسط سرویس Backward Compatibility در Xbox One دریافت خواهید کرد. برای کاربران Steam نیز اگر صاحب یکی از نسخه‌های این فرانچایز (شامل Dark Souls 2 ،Dark Souls 1 و Scholar of the First Sin edition) در اکانت خود باشند، قیمت  «Dark Souls 3» برای آن‌ها پنج دلار تخفیف می‌خورد. این تخفیف شامل نسخه deluxe edition نیز می‌شود که این نسخه دارای سیزن پس بازی است.  
این تخفیف برای نسخه معمولی بازی 8 درصد به حساب می‌آید و برای نسخه deluxe edition نیز 6 درصد. همچنین با پیش خرید این بازی، موزیک‌ متن آن نیز در دسترس خریدار قرار می‌گیرد.
کاربران PSN در آمریکا، با پیش خرید این بازی موزیک متن آن را همراه Theme داینامیک Fire Fades دریافت خواهند کرد. این در حالیست که در کاربران PSN در اروپا با پیش خرید نسخه deluxe edition این Theme را دریافت می‌کنند. 

«Dark Souls 3» دوازدهم ماه آوریل برای PC و کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا