اخبار بازی

تیم توسعه دهنده Titanfall 2 بزرگ‌تر از نسخه اول

استدیو «Respawn» تایید کرد که تیم توسعه دهنده بازی «Titanfall 2» نزدیک به 30 درصد بزرگ‌تر از تیم توسعه دهنده نسخه اول است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

«Kristin Christopher»، مدیر منابع انسانی استدیو Respawn، اعلام کرد که تیم توسعه دهنده نسخه اول نزدیک به 70 نفر بوده ولی درحال حاضر 90 نفر برروی نسخه دوم تایتانفال مشغول به کار هستند.

از زمان تایید نسخه دوم تایتانفال، اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده ولی به نظر می‌رسد این نسخه، برخلاف شماره اول دارای بخش تک نفره خواهد بود و همچنین برای PS4 نیز عرضه می‌شود.

در کنار تایتانفال 2، استدیو Respawn درحال کار برروی عنوانی سوم شخص اکشن ماجراجویی است و «Stig Asmussen»، کارگردان «God of War 3»، رهبری تیم توسعه دهنده را بر عهده دارد. درحال حاضر به گفته Cristopher، تعداد کمی برروی این عنوان مشغول به کار هستند ولی آن‌ها در نظر دارند تا تیمی بالغ بر 70 نفر را برای توسعه این بازی استخدام کنند. چیزی نزدیک به تعداد سازندگان نسخه اول تایتانفال.

استدیو Respawn نگاهی به به بازی‌های موبایل و F2P نیز دارد ولی درحال حاضر عنوانی در این زمینه در دست توسعه نیست. همچنین نویسنده تایتانفال 2 گفته است که یک سریال تلویزیونی مربوط به به این عنوان، توسط «Lionsgate» در دستور تولید قرار دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا