اخبار بازی

تولدها (Birthdays)، عنوان بعدی سازنده Harvest Moon

جدیدترین بازی Yasuhiro Wada خالق فرانشیز Harvest Moon، تولد ها (Birthdays) در اولین Trailer تبلیغاتی خود دنیایی وسیع تر از آن چه که علاقه مندان سبک شبیه ساز مزرعه داری، عادت به پروش و توسعه آن داشتند را نمایش میدهد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

بازیکن ها در قالب یک موجود جادویی، میتوانند دنیا را آنطور که میخواهند خلق کنند. این بدان معنی است که دایناسور ها  آزادانه در دنیایی مکعبی پوشیده شده از گیاهان و کوه ها پرسه میزنند. یافتن مکان مناسب برای تمامی این موارد در اختیار بازیکن قرار داده شده است. توسه دهنده شرکت Arc System Works در اطلاعیه مربوط به بازی ذکر کرده است که باغبان هایی که به صورت آنلاین به انجام بازی میپردازند، قادر به اشتراک گذاری محصولات خود با سایرین هستند. ساخت تولد ها پرش برای خلق یک کهکشان به صورت کامل است.

 

Birthdays

 

این بازی در ژانویه 2017 در ژاپن و جهت انتشار در کشور های غربی برای سال بعد برنامه ریزی شده است که این مهم توسط شرکت NIS America انجام خواهد شد که تاکنون تاریخ انتشار مشخصی را اعلام نکرده است. در مقابل هوادران Harvest Moon که در حال حاضر به نام Story of Season شناخته میشود، میبایست صبر کنند تا نتیجه تغییر یک بازی کوچک به عنوانی با مقیاس بزرگ تر از جانب سازنده آن را مشاهده کنند. تغییر نام تنها تغییری نیست که در طول سالیان گذشته اتفاق افتاده است زیرا طراح بازی آقای وادا سازنده بازی Harvest Moon درسال  2010 استودیو Marvelous Interactive را به منظور کار بر روی عناوینی دیگر مانند  Little King’s Story و Deadly premonition ترک کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا