اخبار بازی

توضیحات Dan Greenawalt در خصوص Forza Motorsport 6

روز گذشته کنفرانس مایکروسافت در E3 همراه بود با نمایشی کوتاه از عنوان در حال توسعه «فورتزا موتور اسپورت 6» و حال امروز در غرفه مایکروسافت Dan Greenawalt توضیحات تکمیلی در خصوص این عنوان را ارایه داده است. در ادامه با سایت بازی‌سنتر همراه شوید.
 

 src=https://s2.img7.ir/QeYux.jpg /></div><p> <span style=امسال عنوان «فورتزا موتور اسپورت 6» با استفاده از ویژگی‌های «Forza Horizon 2» و اضافه کردن تعداد زیادی پیست جدید، ماشین و افزایش تعداد شرکت کنندگان در هر مسابقه قصد دارد یکی از بهترین عناوین ریسینگ ساخته شده تا به امروز را ارایه دهد.

«از روز عرضه شماره پنجم فورتزا، مشغول توسعه «فورتزا 6» هستیم. این فرصت این امکان را به ما داد که بر روی ویژگی‌های بصری و اضافه کردن امکانات جدید برای بازی کار کنیم. به عنوان مثال می‌توان به مسابقاتی که در طول شب انجام می‌شود، اشاره کرد. این مسابقات به شما هراس از جاده‌های تاریک را نشان خواهد داد که فقط با چراغ جلوی ماشین‌ها روشن می‌شوند. متریال‌های سیستم جدید این اجازه را به ما می‌دهد که تمام پیچیدگی‌ها و معایب رانندگی در سطوح مختلف را شبیه‌سازی کنیم. همانند رانندگی در شب و هوای بارانی.»

در ادامه Dan Greenawalt درباره باران و گودال‌های آبی که بر روی سطح جاده ایجاد و باعث لغزش لاستیک‌ها می‌شود، توضیح داد.
«با حرکت کردن از روی گودال‌های آبی که بر اثر بارش باران بر روی سطح جاده ایجاد می‌شوند، باعث می‌شود کنترل ماشین‌ را برای شما بسیار سخت کند. به این دلیل که لاستیک ها بسیار سرد و قابلیت چسبندگی خود را از دست ‌می‌دهند. زمانی که در حال رانندگی بر روی جاده‌هایی با شرایط آب و هوایی و سطح مرطوب هستید، باید به لاستیک‌ها توجه کنید.»

در آخر هم Dan Greenawalt توضیحاتی در خصوص رانندگی در طول شب و ساخت این مسابقات داد.
«ما یک دیدگاه خاص برای مسابقاتی که در شب انجام می‌شود، داریم. ساخت این مسابقات احتیاج به تجربه و اعتماد زیادی دارد و کار بر روی ساخت کد های «فورتزا هورایزون 2» کمک به سزایی به ما کرد تا این تجربه را به دست آوریم. در بازی به نکات ریز زیادی توجه شده است، به عنوان مثال نور چراغ ماشین های عقب تر باعث می‌شود سایه‌هایی از ماشین شما یا ماشین جلوی شما بر روی دیوار ها و سطح جاده ایجاد شود.»

عنوان Forza Motorsport 6 در تاریخ 15 ماه سپتامبر برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا