اخبار بازی

توسعه‌ دهنده‌ی ارشد Battlefield 1 استودیوی DICE را ترک کرد

آقای پاتریک باخ [Patrick Bach]، رئیس استودیوی DICE، فردی که در توسعه‌ی عناوینی نظیر سری‌های Battlefield، Battlefront و Mirror’s Edge نقش دارد، این استودیو [DICE] را ترک کرد؛ این خبر از سوی شرکت EA نیز تائید شده است. وی به مدت 15 سال در این استودیو فعالیت می‌کرد و نقش به سزایی در پیشرفت این استودیو داشته است؛ گفته می‌شود خروج او همراه با مشکل نبوده و خود وی عهده دار این تصمیم بوده است.

Patrick Söderlund، رئیس استودیوهای جهانی EA، در این مورد بیان کرد :" پاتریک باخ به مدت 15 سال، همکار بسیار خوبی برای اعضای DICE و [دیگر استودیوهای] EA بود. ما از او به خاطر کمک‌هایش، به خصوص [نقشی] که در سری Battlefield داشت، سپاس گذاریم و آرزو می‌کنیم در ماجراجویی‌های آینده‌ی خویش بهترین باشد."

خود باخ نیز در خصوص خروج خود از این شرکت اعلام کرد:" من سفر حماسی‌ای در DICE و EA داشتم که در آن مردمی خلاق و پرشور حاضر بودند و همچنین کسب تجربه‌ای فراموش نشدنی با جامعه‌ی بازیکنان از مزایای آن بود. من قطعاً عنوان Battlefield 1 را برای مدتی طولانی بازی خواهم کرد و مشتاقانه منتظرم تا ببینیم تیم فوق‌العاده‌ی DICE چه چیزی را برای آینده در نظر دارد."

خروج باخ همزمان با عرضه‌ی بازی در بازار و کسب موفقیت بالایش چه از نظر مالی و چه از نظر واکنش منتقدین و بازیکنان همراه شده است. بازی زیبای Battlefield 1 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا