اخبار بازی

تهیه کننده و خالق Mass Effect، آقای Casey Hudson پس از 16 سال، Bioware را ترک کرد

تهیه‌کننده اجرایی Mass Effect، آقای Casey Hudson که مدت 16 سال مشغول به کار در Bioware بوده است، این کمپانی را ترک کرده "تا وارد مرحله جدیدی از زندگی کاری خود شود." با در نظر گرفتن شغل آقای Hudson در سری Mass Effect که قرار است طی سال‌های آتی، عنوان جدیدی در این فرنچایز عرضه شود، این اطلاعیه کمی غیرمنتظره به نظر می‌رسد.

 

آقای Hudson در نامه‌ای به همکاران خود در Bioware اذعان داشته: "پس از یک عمر تجربه‌های فوق‌العاده، من تصمیم گرفته‌ام دکمه شروع مجدد را فشار داده (منظور همان شروعی دوباره است) و از BioWare بروم. من پس از استراحتی که خیلی وقت بود به آن نیاز داشتم، در مورد فاز بعدی زندگی خود و آنچه واقعا می‌خواهم انجام دهم، تصمیم‌گیری خواهم کرد و بالاخره وارد مجموعه چالش‌های جدیدی خواهم شد."

 

"اگرچه هیچ‌ وقت مناسبی برای انجام چنین تغییری وجود ندارد، من معتفدم که الان بهترین زمان برای این تغییر است. شالوده IP جدید ما در Edmonton کامل شده است و تیم ]سازنده[ آماده است تا وارد مرحله پیش‌تولید عنوانی شود که فکر می‌کنم سرگرمی‌های تعاملی را بازتعریف خواهد کرد."

 

"ساخت و توسعه عنوان بعدی در سری Mass Effect به خوبی در دست انجام است و با ویژگی‌های عالی و نسخه‌های قابل بازی ساخته شده، می‌توان گفت که تیم سازنده، آماده ارائه بهترین تجربه Mass Effect است که تاکنون ساخته شده. تیم سازنده Dragon Age: Inquisition نیز در حال اتمام آخرین مراحل ساخت این بازی واقعا جاه‌طلبانه است و  با نگاهی که بازی داشته‌ام باید بگویم این عنوان دارای یکی از بهترین ویژگی‌های بصری بوده که تاکنون دیده‌ام."

 

"اما زمانی که احساس کردم وقت رفتنم رسیده، این تصمیم بدون شک، دشوارترین تصمیم در طول زندگی کاری من بوده است. من با هدایت ساخت چهار عنوان بزرگ، بسیار خوشحال و سپاسگذارم که توانسته‌ام نقشی در ساخت این بازی‌ها داشته باشم. این فکر که خیلی از شماها از وقت‌گذرانی در دنیاهایی که ما خلق کرده‌ایم، لذت برده‌اید، در واقع موفقیتی تعیین‌کننده و بسیار مهم در طول زندگی حرفه‌ای من است، و پشتیبانی شما در طول این سال‌ها بوده است که باعث تحقق یافتن همه این‌ها شده است."

 

در آخر: "می‌دانم که پروژه‌هایمان را به دستان توانمندی واگذار کرده‌ام و من امیدوارم بتوانم ]این عناوین[ را در آینده به همراه شما بازی کنم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا