اخبار بازی

تهیه‌کننده سری بازی Dynasty Warriors در حال ساخت نسخه‌ای دیگر از بازی Bladestorm

 

آقای Akihiro Suzuki که بیشتر بعنوان یکی از نفرات اصلی تیم ساخت سری بازی‌های Dynasty Warriors شناخته می‌شود بعنوان تهیه‌‌کننده با همکاری شرکت Omega Force در ساخت عناوینی همچون Trinity: Souls of Zill O'll و Bladestorm: The Hundred Years War نیز همکاری داشته است.

 

7 سال از عرضه بازی Bladestorm بر روی کنسول‌های X360 و PS3 می‌گذرد و حال آقای Suzuki قصد ریبوت کردن این سری بازی را دارد.

بازی جدید به نام  Bladestorm: The Hundred Years of War & Nightmare نامگذاری شده است. این بازی ادامه‌ای برای نسخه قبل نبوده و در اصل نسخه بهبود یافته همان بازی اصلی است که با ایجاد تغییراتی در آن منتشر می‌گردد.

 

آقای سوزوکی به مجله فامیتسو اعلام کرده است که تمامی هسته‌های اصلی بازی (گرافیک، گیم پلی و…) بطور گسترده‌ای بهبود یافته و چندین و چند مشخصه جدید با بازی اضافه شده است که به زودی از آن‌ها پرده‌بردای می‌شود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر پلتفرم خاصی برای عرضه بازی عنوان نشده است.

 

 src=https://www.8pic.ir/images/6rnjntcz89thqm1lwgg3.jpg /></p><p><a class=om-news-src href=http://www.siliconera.com/2014/07/20/dynasty-warriors-producer-bringing-bladestorm-hundred-years-war-back/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=آریا قطبی1393-04-30

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا