اخبار بازی

تنظیمات گرافیکی Deus-Ex: Mankind Divided – اجرای روان با کارت GTX 770

به گفته یکی از کاربران فروم نئوگف که برای سایت OpenCritic کار می‌کند و یک نسخه Review از بازی Deus-Ex: Mankind Divided را در اختیار دارد، بازی روی کارت گرافیک GTX 770 با 2 گیگابایت رم و پردازنده Core i5 روی تنظیمات Ultra به راحتی و با 40 الی 45 فریم اجرا می‌شود.

 

این کاربر همچنین یک تصویر از صفحه تنظیمات گرافیکی بازی منتشر کرده که البته به دلیل Embargo از فروم نئوگف حذف شده است. به گفته این شخص بازی روی تنظیمات Medium نیز با 55 الی 60 فریم به خوبی اجرا می‌شود.

تنظیمات گرافیکی گسترده بازی به کاربران کامپیوترهای شخصی اجازه می‌دهد تا ویژگیهایی مانند Contact Hardening Shadows، Depth of Field، Volumetric Lighting، Screenspace Reflections و … را به دلخواه تنظیم کنند. بازی همچنین از تکنولوژیهای گرافیکی از جمله Cloth Physics، Temporal Anti-Aliasing، Bloom و … پشتیبانی می‌کند. کیفیت بافتها و سایه‌ها نیز توسط کاربر قابل تنظیم خواهد بود.

تصاویر منتشر شده از صفحه تنیظمات گرافیکی بازی پشتیبانی از DirectX 12 را نیز تائید می‌کند. البته این ویژگی طی هفته‌های آینده به بازی اضافه خواهد شد.

 

 src=/files/mankind-divided-1.jpg /></p><p dir=RTL style= src=/files/mankind-divided-2.jpg /></p><p dir=RTL style= src=/files/mankind-divided-3.jpg /></p><p dir=RTL style= 

Deus-Ex: Mankind Divided بیست و سوم ماه جاری برای کامپیوترهای شخصی و کنسولهای PS4 و XBOX One منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا