اخبار بازی

تمرکز بیشتر در بخش های آینده سری بازی Assassin’s Creed

شرکت بازیسازی Ubisoft در یک برنامه پخش زنده در سایت Twitch اعلام کرد که توجه بیشتری به بازه زمانی آینده در داستان این سری بازی می‌کند.

در این پخش زنده یکی از نویسندگان اصلی این سری بازی Darby McDevitt در رابطه با این موضوع گفت:

"ما همیشه این نکته را در نظر داشتیم که قسمت های بیشتری را از آینده در این سری بازی ببینیم اما در این رابطه باید بسیار عاقلانه عمل کنیم. نقشه هایی نیز برای بازی Assassin's Creed Unity داشتیم تا توجه بیشتری به بخش های آینده شود اما متاسفانه امکان پذیر نشد."

او همچنین اذعان کرد:

"نکته ای که در رابطه با بازی Unity وجود داشت این بود که این نسخه کاملا تازه و نو بود و همچنین هدف این بود که این بازی برای یک نسل از کنسول های جدید نیز عرضه شود در نتیجه ساخت بخش های آینده در این قسمت بسیار سخت و غیر قابل قبول بود. برای مثال ساخت یک شهر مدرن یا حتی قسمتی از یک شهر مدرن در حداقل زمان ممکن 6 ماه ما را درگیر می‌کرد و نیازمند تعداد بسیار بسیار زیادی طراح و مدلینگ بود و همچنین ما باید برای این بخش های آینده گیم پلی بسیار نو و بدیعی را طراحی می‌کردیم تا بازیکن احساس تکرار و پوچی در این مراحل نکند."

بازی Unity شامل هیچگونه مراحل قابل بازی در زمان آینده به مانند قبل در این سری بازی که امکان کاوش و حل معما های بیشتر را می‌داد، نبود.

McDevitt هم چنین گفت که او و دیگران نویسندگان بازی در حال نوشتن یک تاریخچه بسیار جامع و کلی از اولین فرقه ها و تمدن های Assassin's Creed هستند که بازه های زمانی 500 الی 700 سال را در بر می‌گیرد و تاریخی که امیدوارند بزودی منتشر شود.

او در این رابطه گفت:

"بعنوان یک پروژه فرعی ما در تلاش هستیم که با عرضه این تاریخچه تمامی عنوان های آینده سری از این روند پیروی کنند و شاهد یک داستان یکپارچه و مکمل در این سری باشیم تاریخی که شامل تمامی اتفاقات کوچک و بزرگ برای اولین تمدن های این سری بازی است، اتفاقاتی که حتی ممکن است ذهن شما حتی به آن فکر هم نکرده باشد و امیدواریم که نویسنده های آینده این سری بتوانند به کمک این تاریخچه داستان هایی منسجم تر بنویسند. برای مثال دوست دارم که به کمک این تاریخچه بفهمیم که در فلان تاریخ کاراکتر های Juno یا Minerva چه تاثیری گذاشته اند و کجا ها بوده اند."

قسمت بعدی در این سری بازی Assassin's Creed: Victory  نام دارد و بازه زمانی اصلی آن در عصر ویکتوریایی بریتانیا جریان دارد. بازی که احتمالا در پاییز عرضه خواهد شد.

 

 

منبع

وحید ظهرابی نژاد

یکمی دست به نوشتنبازی - کتاب - نوشتن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا