اخبار بازی

تمجید سازندگان indie از نینتندو

در جریان GDC 2015 چندین سازنده مستقل حضور داشتند و Gameindustry نظر آن‌ها را درباره‌ی نینتندو پرسیده و با بازخورد‌های بسیار خوبی نیز مواجه شده است:

Dima Veryovka طراح هنری Never Alone

"کار ما بسیار سریع پیشرفت، چیزی نزدیک به 2 هفته. ما از هیچ شروع کردیم و در این مدت کم به یک Build قابل اجرا دست پیدا کردیم که بدون همیاری نینتندو غیرممکن بود. به نظرم نحوه رفتار آن‌ها با سازندگان مستقل بسیار خوب است و من از این موضوع خوشحالم. ما از مشاهده موفقیت‌های گروه‌های کوچک و کار با نینتندو مسروریم."

Klei's Seth Rosen

"نینتندو بسیار عالی عمل کرده است و با مشاهده دور و برتان به این موضوع پی خواهید برد، نگاه آن‌ها به این قشر بسیار خوب بوده و همین باعث گسترش بازی‌های کم هزینه روی WiiU شده است. ما مشتاقیم که Dont Starve را هر چه زودتر به این کنسول بیاوریم"

Dave proctor از سازندگان در 13AM Games

"ما با نینتندو بزرگ شده‌ایم و کار با آن‌ها افتخار بزرگی است. نینتندو متهد به کیفیت است و اگر او از میزان کیفیت در بازی شما راضی باشد همانند یکی از بازی‌های خود از شما حمایت خواهد کرد. تنها با بازی کردن Runbow به این نتیجه رسیدند و برای ما همین نتیجه نیز کافی بود. میزان حمایت آن‌ها از تیم و بازیی که 2 سال پیش حتی وجود نداشت فراتر از حد انتظار بود. با نگاه کردن به وضعیت فروش کنسول شاید باعث نگرانی شود اما به نظرم 10 میلیون کنسول کافی است چرا که نینتندو به طرفداران و این صنعت ثابت کرده است که تنها سرگرمی برایش اهمیت دارد."

Romino’s Jasper Koning

"eShop مکانی بسیار خوب برای عرضه بازی‌هایی کوچک با قیمت تقریبی 10-15$ است چون نه به شلوغی موبایل است و نه رقابت سنگین Steam در آن جریان دارد. درست است که کنسول WiiU فروش خوبی نداشته است اما ما نیز به ارقام میلیونی برای بازی‌هایمان نیازی نداریم. ساخت بازی توسط استدیوی ما از قبل از معرفی رسمی WiiU شروع شد و پس از عرضه و به ثبت نرساندن ارقامی قابل تحسین در قسمت فروش از ما سوال شد که آیا شما راضی هستید و جواب ما ساده است: ما از کار با نینتندو خوشحالیم"
 

منبع

کامیار صیاد

Knowledge is power, guard it well

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا