اخبار بازی

تمجید رییس شرکت Microsoft Studios از Wii U

کنسول جدید شرکت نینتندو، به نام Wii U، پس از کشمکش‌های فراوان، سرانجام در مراسم E3 2012 به طور رسمی رونمایی شد؛ و قرار است در تعطیلات سال نو میلادی روانه بازار شود.

رییس شرکت Microsoft Studios، آقای فیل اسپنسر، در مصاحبه‌ای با سایت GamesIndustry به تعریف و تمجید از این سخت افزار جدید ویژه بازی پرداخته است؛ او معتقد است که Wii U از لحاظ توانایی‌های گرافیکی در حد و اندازه‌های Xbox 360 است و قادر به اجرای هر چه با کیفیت تر و مطلوب تر عناوینی است که در گذشته برای Xbox 360 ساخته شده‌اند.
وی همچنین در اظهار نظری در رابطه با کنترلر Wii U گفت: "به نظر من کنترلر Wii U به خوبی با آن همخوانی دارد. آنها با تغییر دادن جای دکمه‌ها، چیزی ساخته‌اند که برای اعضای خانواده Xbox 360 بسیار آشنا به نظر می‌رسد."
او همچنین به بیان نقطه ضعف کنفرانس نینتندو در E3 پرداخت و گفت: "من دوست داشتم بازی‌های Zelda یا Metroid و یا بعضی از سری بازی‎های مورد علاقه‌ام را از نینتندو ببینم که این موضوع میسر نشد."

باید دید آینده این کنسول جدید چه خواهد بود و آیا می‌تواند نامی در حد و اندازه‌های کنسول‌های دو رقیب بزرگ خود، یعنی سونی و مایکروسافت برای خود دست و پا کند؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا