اخبار بازی

تلاش Ubisoft برای به دست آوردن حق نشر عناوین غربی در ژاپن

در حال حاضر Ubisoft نمی تواند همانند شرکت Atlus، در کشور ژاپن به ناشر بزرگی تبدیل گردد. دلیل این امر حضور شرکت Spike Chunsoft  است که حق نشر عناوین برجسته ای همچون Darksiders II، The Witcher 2، Dragon Age: Origins را در سابقه اش دارد؛ این شرکت حتی انتشار سری بازی های Tomb Raider را هم قبل از ادغام Square Enix و Eidos با یکدیگر برعهده داشت.
اما حالا Ubisoft در تلاش است که حق نشر عناوین بیشتری در ژاپن را بدست بیاورد . این شرکت چند وقت پیش بود که  نسخه ژاپنی بازی The Cursed Crusade را در ماه فوریه منتشر کرد.
سازنده بازی Splinter Cell اکنون اعلام کرده است که انتشار نسخه ژاپنی بازی Risen 2: Dark Water را هم خودش به عهده دارد.
تا قبل از این، یعنی تا زمانی که شرکت Spike Chunsoft  روابط دوستانه ای با استودیوی Deep Silver داشت، انتظار می رفت که انتشار این عنوان هم برعهده Spike باشد؛ چرا که آن ها عناوین Dead Island و Dead Island: Zombie of the Year Edition را هم خودشان در ژاپن منتشر کرده بودند.
علاوه بر این اکثر بازیبازهای علاقمند  می دانند که شرکت Square Enix هم در نشر عناوین غربی به ویژه محصولات کمپانی Activision  در ژاپن، سابقه طولانی دارد. افزون بر این Square Enix نشر عناوینی همچون Lit از شرکت WayForward ، Bejeweled Blitz و Lost Winds را هم در سابقه کاریش دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا