اخبار بازی

تفاوت نسخه‌های نسل قبل و نسل فعلی Star Ocean V مشخص شد

شرکت «اسکوئر انیکس» در آخرین نمایش خود از «Star Ocean: Integrity and Faithlessness»٬ تفاوت نسخه‌های PS3 و PS4 این عنوان را آشکار کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.
 

در آخرین نمایش «استار اوشن ۵»٬ شرکت «اسکوئر انیکس» جدولی از تفاوت‌های موجود بین نسخه‌‌های نسل قبل و نسل فعلی این عنوان منتشر کرده است، که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 src=https://www.8pic.ir/images/oupiwy30qdqruk088a21.jpg /></p><p> </p><p>به گفته «اسکوئر انیکس»٬ هر دو نسخه دارای محتوای مشابه‌ای خواهند بود و از این جهت تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد٬ هرچند٬ بازی از قابلیت «Cross-Save» بین دو پلتفرم پشتیبانی نخواهد کرد. نسخه PS4 از قابلیت دکمه «Share» و «ریموت پلی» با کنسول دستی ویتا برخوردار بوده، در حالی که نسخه PS3 فاقد این موارد خواهد بود. </p><p> </p><p>همچنین٬ در نسخه نسل قبلی این عنوان نرخ فریم نمایش داده شده در هر ثانیه ۳۰ است٬ در حالی که نسخه PS4 از ۶۰ فریم در ثانیه برخوردار خواهد بود٬ هرچند هر دو نسخه در نقاطی ممکن است افت فریم را تجربه کنند. در نسخه PS4، شخصیت‌ها٬ محیط و افکت‌ها کیفیت بالاتری داشته و فاصله نمایش هیولا‌ها در محیط نیز بیشتر خواهد بود٬ در حالی که نسخه PS3 دارای گرافیک ساده‌تری بوده و فاصله نمایش هیولاها در محیط نیز در آن کمتر است.</p><p> </p><p>«Star Ocean: Integrity and Faithlessness»٬ قرار است ۳۱ مارچ سال جاری برای پلتفرم‌های PS3 و PS4 در ژاپن عرضه شود. نسخه غربی این عنوان نیز قرار است تا پایان سال جاری عرضه گردد٬ هرچند هنوز اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.</p><p><a class=om-news-src href=http://www.siliconera.com/2016/03/01/star-ocean-5-footage-shows-differences-ps4-ps3-new-trailer/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=علی سالمی1394-12-11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا