اخبار بازی

تغییر نحوه نمایش QTE در Ryse: Son of Rome

هنگامی که گیم پلی بازی Ryse: Son of Rome طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2013 رونمایی شد، مورد انتقادات بسیاری پیرامون تعداد زیاد QTE ها قرار گرفت.
کارگردان طراحی این بازی آقای P J Esteves پس از Gamescom در مصاحبه با Eurogamer گفته اند: "ما کاملا متوجه مسئله QTE شدیم. بعد از E3 با خود گفتیم این همه وقت برای انیمیشن های چهره ها میگذاریم که چه ببینیم؟ یک دکمه X فقط؟ مکانیک ها خوب کار کردند و در سیستم نبرد ما مکانیک ها را حفظ خواهیم کرد اما زمانی که واکنش بازیکن ها را دیدم با خود گفتیم بله … زیادی دارای QTE است. ما خودمان هم آن را دوست نداشتیم زیرا یک طراح تکنولوژیک بزرگ و Marius (قهرمان بازی) را داشتیم و هوش مصنوعی نیز از طراحی چهره خوبی بهره می برد اما در آخر تنها اتفاق تماشای دکمه Y, X بود. تمامی این موارد گم شده بودند."

با اینکه QTE ها هنوز حضور دارند، نحوه نمایش آنها متفاوت خواهد بود. هم اکنون شما شاهد نوارهای رنگین خواهید بود که اشاره می کند کدام دکمه را بفشارید و آقای Esteves ادامه می دهند: "ما نزد Andy Serkis و The Imaginarium رفتیم. او با برخی از بهترین افراد کپچر کار می کند بعد شما فقط دکمه X می بینید. کارگردان سینماتیک ما انگار می گفت که تو داری من را می کشی. حال شما وقتی بازی را می کنید تازه است. البته ما هنوزم در بازی به شما کمک هایی را ارائه خواهیم کرد به عنوان مثال وجود نوارهای آبی و یا زرد رنگ. حذف دکمه ها و اضافه کردن نوارها زیباست. شما انیمیشن های صورت را خواهید دید. این موضوع هم اکنون دیگر  پویاتر شده است."

Ryse: Son of Rome همزمان با Xbox One در ماه نوامبر عرضه می شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا