اخبار بازی

تغییر سیاست کمپانی Valve به دنبال درخواست‌های متعدد

طی پستی که اخیراً در بلاگ شبکه‌ی استیم منتشر شده‌است، کمپانی Valve اعلام کرد که با توجه به درخواست بالای کاربران شبکه‌ی استیم، قرار است نظراتی که توسط کاربران خارج از این شبکه برای یک بازی ثبت شده‌است نیز در صفحه‌ی مربوط به آن بازی در استور استیم نمایش داده‌شود. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید.

 

کمپانی Valve در ادامه گفت:«می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که نظرات سازنده حول یک بازی – صرف نظر از اینکه این بازی از کدام منبع خریداری شده باشد-  برای کاربران استیم نمایش داده شوند. از این رو تغییراتی را در روند قبلی وبسایت اعمال کرده‌ایم. از امروز در بخش نظرات هر محصول تمام نظرات ثبت شده از سوی همه‌ی دارندگان آن محصول، با صرف نظر از منبع خریداری آن نمایش داده خواهد شد.»

 

 src=/files/UserReviewsUpdateSept20.jpg style=

 

کاربران استیم از این پس شاهد نظرات استریمرهای شبکه‌های اجتماعی، کاربران خارج از شبکه‌ی استیم و حمایت کنندگان سایت Kickstarter در کنار نظرات دیگران خواهند بود. البته امتیاز هر بازی فقط براساس نظراتی محاسبه می‌شود که از سوی کاربران استیم ثبت شده باشد. Valve در ادامه تاکید کرد که بخش نظرات در حال پیشرفت است و هنوز مسائلی باقی مانده که در حال تلاش برای حل آن‌ها هستند. از جمله می‌توان به قرار گرفتن پست‌های خنده‌دار و بی ربط در بخش «Helpful» اشاره کرد که بخشی مختص نظرات یاری دهنده در انتخاب محصولات است.

 

همچنین در ابتدای هفته‌ی جاری Valve اعلام کرد که لازم است برای مقابله با نظرات تقلبی تغییراتی اساسی در ساختار بخش نظرات استیم ایجاد شود. به نظر می‌رسد بخشی از نظرات ثبت شده در استور استیم توسط سازندگان بازی‌ها خریداری شده‌اند و بخشی هم توسط اکانت‌هایی ثبت شده‌اند که به نوعی با Developer ها ارتباط داشته‌اند. شما می‌توانید برای اطلاع بیشتر از تغییرات اعمال شده در شبکه‌ی استیم، به این لینک مراجعه نمایید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا