اخبار بازی

تغییر سیاست های مایکروسافت گوش فرا دادن به نظر مخاطب بوده است و بس

رییس استدیو مایکروسافت آقای Phil Spencer اعلام کردند که تغییر سیاست های مایکروسافت پیرامون Xbox One فقط یک رابطه دو طرفه متقابل با مشتری بوده است.
بعد از صحبت های Andrew House در پایان کنفرانس سونی در گیمز کام که گفته بودند "ما در هدف خود ثابت قدم هستیم و نظرمان را مانند برخی تغییر نخواهیم داد" آقای Spencer در Eurogamer به این موضوع پاسخ دادند و می گویند عده خاصی از مردم می خواهند بگویند تغییر سیاست های مایکروسافت چیز بدی است. اما این تغییرات فقط گوش فرا دادن به نظر مخاطب بوده است و بس.
سخنان ایشان: "برخی مردم سعی دارند بگویند کاری که ما می کنیم یک چیز بد است.رابطه متقابل با مشتری بایستی هسته کار قرار گیرد.اگر واقعا این قابلیت را نداریم که به حرف مردم پیرامون آنچه درباره کنسول ما می گویند گوش فرا دهیم، پس با افرادی که در پلتفرم ما سرمایه گذاری می کنند بیش از حد رابطه نداریم.ما هم اکنون یک دید داریم و ما پیرامون همان اکوسیستم دیجیتالی که در Xbox Live قرار خواهیم داد ایستاده ایم. این به عنوان یک فلسفه اصلی خواهد ماند. ما متوجه شدیم که مردم هنوز برای DRM دیسک ها در نسل حاضر هنوز ارزش قائلند و ما آن را به اکو سیستم دیجیتالی که میسازیم اضافه خواهیم کرد. این به معنی یک سری تاخییر پیرامون موارد دیجیتالی می باشد اما دید ما تغییر نکرده است."
Xbox One در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا